رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

کسی صدای منو میشنوه!!!!!

1390/8/6 17:47
نویسنده : بابا مهدی
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

منم رادین 15_5_16.gif 

خدااااااااااااااااااااا یعنی کسی الان صدای منو میشنوه!!!

کمرم خشک شده، دوست دارم یه دوری بزنم ولی نمیشه!!! یه چند روزیه که رو سرم ایستادم و گردنم دیگه خسته شده. دستامو نمی تونم حرکت بدم. اینجا کجاس دیگه؟؟؟ خداجونم یعنی دنیا همینه؟؟؟ من که تو بهشت جام خوب بود!!! همشم میخندیدم . الان چی؟؟؟ کی حاضره 9 ماه یه جای تنگ و تاریک باشه!! مگه من جرمی کردم که انداختنم تو سلول انفرادی!!! من که مثل بقیه نی نی های دیگه پامو انداخته بودم رو پامو داشتم به خوشی زندگیما میکردم!!! حیف کاشکی اونوقت که اون دختره تو بهشت بهم سیب تعارف کرد نمیخوردمhttp://www.postsmile.net/img/33/3355.gif!!!! خدا گفته بود این سیبه رو نخوریدا!!! ولی نمی دونم چرا هرکی میخورد یه گردبادی میومد و میگفت تو باید بری!!!!!

خب دیگه حالا که یه سیبی خوردیم و اومدیم نمیشه یه هندونه بخوریمو برگردیم!!!!! خدایا من سختمه به چه زبون بگم آخه!!!!

اون روز که بهم گفتی که باید بری بهم قول دادی که دو نفر برا مراقبت از من میذاری که اتفاقا بعد از تو من رو خیلی دوست دارن ولی اونا کجان که به دادم برسن؟؟؟!!!؟؟؟ مگه نگفتی دوسم دارن؟؟؟ چرا نمیان ببرندم؟؟؟؟ من که 9 ماهه منتظرشونم.

آهای آدما، منم رادین!!! کسی صدای منو میشنوه!!!!Emoticon

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیهان جون
6 آبان 90 12:50
سلام رادین کوچولوی ناز، به زودی دنیا میای و یه عالمه جا هست برای غلت زدن و بازی کردنت. تازه دو تا فرشته مهربون هم مراقبت هستن و یه عالمه چیزای خوب برات فراهم میکنن. سلامت و راحت دنیا بیای کوچولو
مامان وروجک
6 آبان 90 16:53
سلام خاله جون فدات شم ما هم یه روزایی اون جا بودیم وبلاخره اومدیم بیرون هرکدوممون شدیم یه ادم رو این کره خاکی شما هم یه خورده صبر کن زیاد نمونده خاله جون نمیدونی ارمیای من چه شرایطی داره جاش اینقده تنگه که دیگه مثل وروجک نیست دعا کن زودی بیاد
مامان آرین
7 آبان 90 1:30
سلااااااااام با پست نتیجه نظر خواهی آپیم زودی بیاین
مامان صدف
7 آبان 90 8:42
هندونه و خربزه هم میخوری عزیم. پای لرزشونم میشینی خشگلم. نگران نباش
الينا گلينا
7 آبان 90 9:43
رادين ناز ناز من جند بار بگم اون تو با اون تنگيش خوبه ميايي به اميد خدا اين دنيارا هم مي بيني كه بستگي به دل آدما داره بزرگي و كوجيكي اش نميشه گفت بزرگه.
مامان آرینا
8 آبان 90 16:27
سلام مامان رادین .وقتی کوچولوت بدنیا بیاد اینقدر برات شیطونی بکنه که بیاو ببین .کجاشو دیدی.اونوقت کیه که صدای رادین به گوشش نرسه .من وآرینا منتظرت می مونیم تا بهمون سر بزنی .


اره والا. نمیدونم چرا این بچه اینقدر شاکیه؟؟؟
چشم حتما میایم بهتون سر میزنیم