رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

رفتارهای جالب

1390/8/6 1:59
نویسنده : بابا مهدی
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوران بارداری یه دوران جالبیه که اگه بهش خوب توجه کنی میبینی بین ما ایرانیا یه سری چیزا هست که برامون تکراری به نظر میرسه!!! رفتارا، حرفا، عادت ها و خیلی چیزای دیگه. به خوب و بدشون کاری ندارم ولی به نظرم همشون نمک این دوران محسوب میشن و البته باید انتظارشون را داشته باشی!!! حالا بهتره بریم سراغ اصل مطلب:

-         همیشه وقتی بچه دوم به دنیا میاد تازه یاد آروم بودن بچه اول میافتن!!!

-         تو عکسای سونو گرافی اول از همه با عجله به دماغ بچه نگاه میکنن!!! (معلوم نیست میرن سونوگرافی یا دماغ گرافی)

-         وقتی بچه کوچیکه، هی تو فکر عروسیشن!!!! وقتی ازدواج میکنه به یاد بچگیش میافتن!!!

-         مرغ همسایه تا حدود زیادی غاز تشریف داره!!!

-         لوازم پسرونه رنگش نمی تونه غیر از آبی باشه و دخترم هر رنگی میتونه باشه به شرط اینکه صورتی باشه!!!

-         تو 3 سوت تشخیص میدن که بچه به پسر (البته اگه پسر باشه) بلقیس خانم؛ آره همون چهارمی که از شوهر دومش داره، خیلی شبیه!!!! یا پیشونیش به فلانی رفته و لب و لوچه و دک وپوز به اون یکیش و چشاشم میدن به کسی که تا حالا کمتر ارث برده!!!!! من نفهمیدم این تقسیم بندی اراضی به چه شکل انجام میشه و وقتی کوچیک بودم با خودم میگفتم این چیزیه که بزرگترا سر در میارن و وقتی بزرگ شدم هر چی تو چشم بعضی نی نی ها ذول زدم نفهمیدم کجاش به کجای یکی دیگه رفته تازه همون نی نی رو 30 روز بعد میدیدم ممکن بود همه جاش به نظرم عوض شده باشه!!! و اصلا شبیه نی نی اولی نباشه!!! فقط یه نکته رو یاد گرفتم که اگه داری این نکته رو جلو فامیل بابای نی نی میگی باید جا خوشکلاش به بابای نی نی رفته باشه و بالعکس و در صورتی که هیچکی نیست و خودتی و بابا و مامان نی نی و حرف دیگه ای برا گفتن نبود نی نی میشه ترکیبی از هر دوشون!!!

-         همیشه یه نفر تو فامیل یا همسایه پیدا میشه که معروفه به دستگاه سونوگرافی!!! کار این دستگاه به این شکله که از روی راه رفتن مامان نی نی یا غذا خوردنش و یا حالتاش یه ریسک 50-50 میکنه و میگه بچه پسره یا دختر!!! در ضمن، نوع خفیف شده این دستگاه معمولا تو خواب بهشون الهام میشه!!!

-         همه مادرا تو یه دوگانگی گیر میکنن، هم میخوان وزنشون زیاد بشه هم نمی خوان و باباها هم باید تاکید میکنم باید بگن عزیزم تو که چیزی چاق نشدی، همش مال بچه اس (حالا بگذریم که بچه تا حالا 200 گرمه و با تمام تجهیزاتش میشه 3 کیلو و هنوز 15 کیلو دیگه مونده که نمیشه گردن بچه انداخت!!!) حتما حتما این دو پره گوشت هم بعد از بدنیا اومدن بچه میپره!!! البته اگه شما از دسته باباهای شجاع هستید بازم توصیه ام اینه اگر به روح اعتقاد دارید این کار رو نکنید که شکست روحی بدی میخورید!!!

-         وقتی شکم جلو میاد دیدن البوم های قدیمی یه تفریح تلخ محسوب میشه که همه انجامش میدن!!!

اگه دوباره چیزی مد نظرم اومد بازم مینویسم ولی فکر کنم برا الان دیگه کافیه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرشیدا کوچولو
5 آبان 90 19:06
سلام رادین خان منم تازه به دنیا اومدم اینگد این دنیا گشنگه تو هم زودتلی بیا تازه کجاشو دیدی وگتی هم به دنیا بیای بعد شیل خولدن یه عالمه میزنند تو کمل ات
مامانی وروجک
5 آبان 90 23:04
سلام والدین گل اقا رادین بلاخره یه سری رفتارها بین ما به صورت عادت شده ویه چیز عادیه شده یا باید بهشون اهمیت نداد یا اینکه مبارزه کرد!!!
آسمون ی ها
8 آبان 90 20:05
راست میگی ها
منامامان الینا
11 آبان 90 13:34
سلام مامان بابای خوش ذوق رادین جون کلا با همه مواردی که گفتید موافقم خصوصا قسمت مربوط به وزن مامان و نی نی و آلبومهای قدیمی نمیدونم مامانیش رفتی عکس بارداری بگیری یا نه؟من حتی حاضر نیستم با دوربین تو خونه خودم عکس بگیرم چه برسه با این شیییکمه برم آتلیه!چه جلافتا!!!!