رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

بازگشت دوباره!

1391/3/15 12:40
نویسنده : بابا مهدی
820 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به وسعت یک دلتنگی چند ماهه به همه ی دوستان مهربانی که همیشه فراتر بوده اند از یک دوست.دوستانی که هر روز با شادی های ما لبخند نشسته بر لبانشان و با غصه های ما غم مهمان دلهای پر مهرشان شده. دلم برای یکایک شما مهربانان تنگ شده شمایی که هرگز ندیدمتان اما هزاران بار در قلبم لمستان کرده ام . بسیار شنیده ایم آن مثل معروف را که می گوید:"از دل برورد هر آنکه از دیده برفت." اما چگونه است که اینجا، دنیای مجازی دستاورد قرن بیست و یکم دوستانی بر دل انسان می نشاند که هرگز ندیدیشان و حتی صدایشان را هم نشنیده ای اما غریبانه دوستشان داری و دلتنگشان می شوی.

امروز به خانه ی پر مهر همه شما خواهم آمد و خوب می دانم که مرا خواهید بخشید برای نظراتی که در ماه های اخیر بی جواب ماندند.

دوستدار همه شما

فرناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
15 خرداد 91 13:54
سلام خوش اومدی خیلی خوشحال شدم از اینکه یه پست جدید دیدم رادین جونو می بوسم موفق و پاینده باشید
مامانی وروجک
15 خرداد 91 14:34
سلام عزیزدلم.رسیدن بخیر.حتما بهتون تو ایران خیلی خوش گذشته ایشالله همیشه شاد باشی.عزیزم زودتر از رادین عکس بزارو از کاراش بگو که خیلی وقته ندیدمش دلم براش یه ذره شده!راستی اسمم فاطمه ست.مرسی از اینکه بهمون سر زدی
مامان آرشیدا قند عسل
16 خرداد 91 7:42
سلام خوش اومدین بی صبرانه منتظر پستهای جدیدتون هستم ، رادین عسلم چطوره عکس بذارید عکس که خیلی دلمون براش تنگ شده.
مامان رهام
16 خرداد 91 12:11
سلام خوش اومدي فرناز جون......رادين كوچولو خوبه؟وقت شد از عكساي جديدش برامون بزاريد................روز مرد و به بزرگ مرد كوچك و همسر عزيزت تبريك ميگم