رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

روز پدر

1391/3/15 14:53
نویسنده : بابا مهدی
716 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم و مهربان پدر فرزندم

از میان تمام روزهایی که برای من روز توست، امروز تقویم را نیز به نامت زده اند تا با بهانه ای بیشتر از هر روز بودنت را جشن بگیرم.

مهربانم، ای که با بودنت زندگی رنگ و بوی دیگری دارد؛ همیشه باش و با بودنت شادی های بیشمار را باعث باش.

امسال نخستین سالیست که نام پدر بر تو نهاده شده.مبارک باشدت این نام که تعبیر هزار هزار حرف نگفته و خط ننوشته است.پدر یعنی نقش یک دنیا شادی بر لبخند همیشه به لب نشسته ی تو.پدر یعنی تمام غم های دنیا تنها به اندازه ی نقطه ای در گوشه ی چشمان تو. ای که نامت یعنی آرامش من و فرزندمان، ای که بودنت دلخوشی هر روز ماست، ای که از نفس های سبزت هر دم تازه می شویم و ای که تکیه گاهی هستی از صخره و سنگ محکم تر.دوستت داریم.

روزت مبارک مهربان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسمونی ها
15 خرداد 91 18:55
سلام سلام سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوش اومدی به نی نی وبلاگ و حیف شد که از ایران رفتیید.... دلمون برای نوشتن هاتون و رادین عزیز که نمیدونم الان چقدی شده، تنگ شده بود .... روز پدر به بابای رادین و روز مادر به مامان رادین (با اندکی تاخیر) مبارک
مریم مامان عسل
16 خرداد 91 3:20
سلام به روی ماهت مهربونم. کامنتت خییییلی خوشحالم کرد. و خوشحال ترم ازینکه تو این مدت به یادمون بودی. عزیز دلم. فرناز مهربونم کاش میدیدمتون. نمیدونی چقدر رادینتو دوست دارم. اینجا درسته مجازیه اما آدماش واقعین و این نوشته ها پر از احساسن و پر از انرژی هایی که مارو به هم نزدیک میکنن. طوری که دلمون برای هم تنگ میشه و انگار سالهاست همو میشناسیم. یکم هضمش برام سخته که از اون ور دنیا اومدید اینجا کنار ما و بازم قسمت نشد همو ببینیم. امیدوارم یه روز این اتفاق بیفته عزیزم. دعا میکنم بازم امام رضا شما رو بکشونه اینجا. دوستتون دارم. روز پدر رو هم به بابا مهدی تبریک میگم.
مامان آرشیدا قند عسل
16 خرداد 91 7:43
روز پدر بر شما پدر رادین گلی مبارک .
مامان نفس طلایی
16 خرداد 91 12:55
سلام عزیزم ممنونم امدی پیشم خاله ... روز بابایی هم مبارک