رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

رادین کوچولو در وبلاگ

1390/8/30 19:32
نویسنده : بابا مهدی
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل رادین کوچولو

قبل از هر چیز باید از همه شما تشکر کنم برای اینکه با نظرای زیباتون شادی ما را دو چندان کردید ولی چون فرناز جان هنوز تو بیمارستانه من تایید همه نظرا رو گذاشتم به عهده ایشون که اونم بیاد بخونه و مثل من از محبت های همه دوستای رادین کوچولو لذت ببره.

راستش امشب من قاچاقی رفته بودم بیمارستان و تو اتاق فرناز جان و رادین مونده بودم که این کوچولو اونقدر بهون گرفت که خانم پرستار مهربون ساعت 1 صبح من رو به بیرون راهنمایی کردن!!! گریه و من هم که خوابم نمی برد اومدم که یه عکس از رادین کوچولومون براتون بذارم. انشاالله عکسای دیگه رو هم به زودی تو وبلاگش قرار میدم.

اینم پسر گل من:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان پسر خرداد
30 آبان 90 7:53
سلام تبریک می گم انشاء اله همیشه در کنار هم خوش و خرم باشین .خوبه همینطوری مهربون و صبور باشین .
مامان پرنسس
30 آبان 90 8:42
قدم نو رسيده مبارك . من و دخترم خوشحال ميشيم دوستي مثل آقا رادين داشته باشيم . مامان فرناز بهت تبريك مي گم حالا يك عروسك داري براي يك عمر.
زهره مامان کوروش کوچولو
30 آبان 90 18:02
چه پسره آقایی!
عجب ابروهایی!!
عجب جبروتی!
43 روز دیگه من و کوروشم به هم می رسیم!
منظورم نگاهامونه! وگرنه الان 8 ماهه که با منه!
مواظب فرناز جون و حاج رادینم باشین


چشم حتما.
سحر مامان آراد
30 آبان 90 21:13
سلام فرناز جونم مبارکه قدم نو رسیده مبارکککککککککککک رادینم خوش اومدی عزیزم بوسسسسسسس
مامانی وروجک
30 آبان 90 22:30
سلام اقا کوچولو شما هم که مثل ارمیای من ‍پر مویی و از همین حال خط ریشت مو داره خوشگل خاله ورود تو به این دنیا تبریک میگم
مریم مامان عسل
1 آذر 90 0:01
سلام. وای چه شاه پسری. مبارک باشه قدمش. همیشه سلامت باشه ایشالا. منم چند ساعت دیگه میرم بیمارستان واسه زایمان. التماس دعا


انشاالله که تا چند ساعت دیگه کوچولوتو بگیری تو بغلت
مامان آرینا
1 آذر 90 1:22
سلام.قدم نورسیده مبارک.مامان شدن شما هم مبارک.امیدوارم همیشه شاد باشید.


مرسی
مامان نفس طلایی
2 آذر 90 15:13
واااااااااااااااااااااای سلام من چند وقت نبودم نمی دونستم رادین جون بدنیا امده واااااااااااای از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شد .... قدمش مبارک باشه .... هزار ماشاالله چه گل پسر نازی


میسی خاله جون
محیا کوچولو
2 آذر 90 15:41
برای رادین
mamne radin
2 آذر 90 18:38
akheyyyyy. naziiiii. zende basheeeee. bebosesh.
مامان آرین
3 آذر 90 12:07
من قربونت برم آقا کوچولو پاشو تنبل خان بیا با آرین فوتبال بازی کنین منم پاشم برم برای این رادین آقا یه اسپند دود کنم وبیام
مامان آرین
3 آذر 90 12:07
بچه ها بیاین ساندویچ
منا مامان الینا
4 آذر 90 2:52
سلام مامان فرناز خوبی عزیزم؟ عجیب امروز به فکرت بودم و میخواستم یه سری بهت بزنم که دیدم تو مهربون پیشدستی کردی و با نظرت به من والینا جونم لطف کردی عزیزم قدم نورسیده مبارک و امیدوارم سالهای سال زیر سایه لطف خدا و در کنار آغوش گرم بابا و مامانش صحیح و سالم زندگی کنه
نگین مامان رادین
5 آذر 90 0:22
الاهی چه قدر دوست داشتنیه خدا حفظش کنه. موموش خاله اینقدر ناز خوابیدی نمی گی خاله می یاد من رو می خوره
مامان شکوفه
5 آذر 90 8:22
وای چه قیافه مردونه با جذبه ای رادین خان معلومه از اون دختر کشا میشیها امیدوارم زیر سایه پدر مادر مهربونت همیشه زندگی خوبی داشته باشی گل پسر مرسی از اینکه به من و رهامم هم سر زدید.
masome
5 آذر 90 12:21
سلام عزیزم تبریک میگم گل پسرتونو امیدوارم در کنار هم خوشبخت تر از اینا باشین.کسرای منم بدنیا اومد
الينا گلينا
5 آذر 90 14:40
سلام رادين جان قدمت مبارك گل پسر . اميدوارم پسر خيلي خوبي واسه مامان و بابا بشي و هميشه به داشتنت افتخار كنند
نگین مامان رادین
6 آذر 90 14:03
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▒▒▒▒█▓█▓█▒▒▒▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒▒█▒▓▒█▒▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▒▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
آسموني ها
6 آذر 90 15:49
سلام قدم نورسيده مبارك
یاسمن مامان رادین
6 آذر 90 20:05
خوش قدم باشی خاله جوون. خیلی ماه این پسری. حالا چرا مثل رادین من اینقدر اخم کردی خاله؟
مامان محمدجان
23 آذر 90 14:57
ماشالله خدا حفظش کنه