رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

بهشت زیر پای مادران است

1390/8/28 2:27
نویسنده : بابا مهدی
561 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عزیزم سلام

بالاخره اومدی و ما تو رو در آغوش گرفتیم. اومدی و ما مسئولیت سنگین پدر و مادر شدن رو روی دوش خودمون بیش از پیش احساس کردیم. تو این 39 هفته و 6 روزی که شما تو شکم مامانی بودی اتفاقات زیادی افتاد و من و مامان سعی کردیم دست در دست هم همشو برای تو ثبت کنیم ولی رادینم می خواستم امروز پدرانه اندکی با تو که جگرگوشه نورسیده ام هستی صحبتی کنم. رادینم من دیروز و پریروز (پنجشنبه و جمعه) شاهد اتفاقاتی بودم که خودم رو موظف دانستم حتما در مورد انها با شما صحبت کنم. رادینم، اگه بخوام تمام صحبت هام رو تو یه جمله برات خلاصه کنم اینه "قدر فرشته ای که تو آن را مادر می نامی همیشه بدان". تو نمی دونی پسرم مامان فزناز برای شما چه زحمت هایی کشید و چه درد هایی رو تحمل کرد. نمی دونی در حین تمام دردهایی که داشت وقتی صدای تو رو شنید برای دلداری دادن تو تمام دردها را فراموش کرد و با تو سخن گفت. نمی دونی که دیشب مامان فرناز برای حضور شما تو این دنیا چه فداکاری هایی که نکرد و ...

رادینم خوشحالم، خیلی خوشحالم که مادری داری همچون فرشته مهربان و دوست داشتنی و به خودم می بالم که فرزندم در دامان مادری همچون فرناز تربیت خواهد شد. مامان فرناز با فداکاری و مهربانی های خودش درس های زیادی به من داد و من را بیش از پیش عاشق کرد.

روز تولد شما: جمعه

ساعت: 4:22 صبح

زمان: 27 آبان 1390 - 18 نوامبر 2011

مکان: بیمارستان sant joseph stift Bremen

وزن: 3030 گرم

قد: 48 سانتی متر

دوستت دارم پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نوژا
28 آبان 90 7:41
قدم نو رسیده مبارکهزارتا بوس واسه رادین کوچولو
مامان شکوفه
28 آبان 90 8:05
مبارکهههههههههههههههه قدم رادین کوچولوی ناز ایشالا قدمش برای مامان و بابای مهربونش خوش باشه .
مامان رادین
28 آبان 90 12:25
وایییییییییی. عزیزم قدم نو رسیده مبارک. خیلی خوشحال شدم که رادین عزیز به سلامت به دنیا اومده. و از آقای پدر هم ممنون که قدر همسر شو میدونه.حتما رادین عزیز هم به همچین پدر و مادری افتخار میکنه.
مامان خانوم
28 آبان 90 14:37
وای خدای من ! سورپریز شدیم !!! مبارکه مبارکه رادین جون بالاخره اومد! تبریک میگم از صمیم قلب امیدوارم سالهای سال در کنارهم به خوبی زندگی کنین !عکس رادین جون هم یادتون نره
مریم مامان عسل
28 آبان 90 17:42
سلام مامان فرناز و بابا مهدی. و سلام رادین جان. به دنیا خوش اومدی عزیزم. وقتی صفحه باز شد و من اول سنتو بالای وبلاگ دیدم که یک روزگیتو نشون میداد اشک تو چشام جمع شد. قدر پدر و مادرتو بدون. هرچند از چنین والدینی حتما پسری شایسته تربیت میشه. قدم نورسیده مبارک. کامتون شیرین مثل عسل و التماس دعا برای من و نی نی که دو روز دیگه به دنیا میاد به امید خدا.
محيا كوچولو
28 آبان 90 20:40
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااركه رسيدن به خير رادين كوچولم خسته نباشي حتما الان خوابي!ياد ساعتهاي اول تولد خودم افتادم پس عكسهات كجان؟
مامان تارا و باربد
29 آبان 90 1:58
سلام به پسر گل خيلي خوش اومدي قدمت مبارك باشه ماماني و بابايي مهربون چشمتون روشن باشه
نينا
29 آبان 90 8:26
سلام وتبريك اين چند وقت مرتب به وبلاگتون سر ميزدم تا ببينم آقا رادين آمده يا نه امروز خيلي خوشحال شدم بازم تبرييييييييييييك اميدوارم پسر گلتان در پناه خداوند و زير سايه پدرو مادر خوبش بزرگ بشه و فرد مفيدي براي كشورش باشه و منشا خدمات زيادي به هم وطن هاش و البته بنده خوبي براي خداي مهربان از طرف من ببوسيدش فرناز جون خسته نباشي خانمي اين روزها مثل بچه تازه به دنيا آمده پاك و بيگناهي براي من هم دعا كن
نگین مامان رادین
29 آبان 90 15:15
سلام ،هزار افرین به مامانی قهرمان و بابایی مهربون که قدر زحمات همسرشون رو می دونند.قدم نو رسیده مبارک ایشاالله روزی که بزرگ بشه و همه ی زحمات شمارو با خوب بودنش جبران کنه. خدا خودش حافظ رادین جون باشه،به وب ما هم سربزنید اسم پسملی من هم رادین .
سحر مامان آراد
30 آبان 90 0:35
واییییییییییییییییییییییییییی جیگر خاله پس عکسش کو؟؟؟؟؟؟ رادین جونم خوش اومدی الهی خاله فدات ناناس فرناز جونم مبارکککککککککککککه چه بی خبر یه دفعه غافلگیر شدم رادینم خوش اومدی خاله سالم و سلامت باشی
مامان راد ین
30 آبان 90 2:44
سلام مبارکه به سلامتی .انشالله قدمش پر از خیر و نیکی باشه و زیر سایه پدر و مادر زندگی خوب و خوشی داشته باشه .
مامانی وروجک
30 آبان 90 22:26
تبریک میگم بابای رادین حتما خیلی دوسش دارین همسر من که بی نهایت گل پسزیمو دوست داره امیدوارم حال فرناز جون هم خوب باشه


مرسی
مامان نفس طلایی
2 آذر 90 15:16
مبارک باشه همیشه در کنر هم عاشق باشین
مامان آرین
3 آذر 90 12:04
بابایی مبارک باشه چشم شما روشن . ایشالا قدمش براتون چر خیر و برکت باشه. از قدر شناسی و مهربونیتون اشک توی چشمام جمع شده.
یاسمن مامان رادین
6 آذر 90 20:03
رادین جوون به دنیا خوش اومدی. ایشالا همیشه سالم و صالح باشی عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
6 آذر 90 23:46
ای جانم قدمت مبارک خدا رو شکر که صحیح و سالم اومدی توی بغل مامان وبابا الهی همیشه سالم و زنده باشی یه عالمه اون صورت خوشگلت رو میبوسم
مامان محمدجان
23 آذر 90 14:56
هزار آفرین به بابایی مهربون و قدرشناس