رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

مامان گلی

1390/8/8 16:09
نویسنده : بابا مهدی
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من, خوبی عزیزم؟ماچ

بله آقا رادین چی فکر کردی؟! بهت گفته بودم خدا خودش مامانی رسونه!!!! هی تو شکم من وول خوردی و هی پز دادی که یعنی من مامان دارم و الان تو دلش هر طرف که بخوام می رم.خیال باطل

دیدی حالا، دیدی منم مامان دار شدم؟همون مامانی که بیست و دو سال پیش دقیقا همین موقع از سال که منم  هم سن الان تو بودم تو دلش وول می خوردم .حالا دیدی نوبت پز دادن منم شد!!!مژهتازه مامانی من که مثل مامان تو از این الکی هاش نیست که اصلا تجربه نداشته باشه؛ کلی مامانه برا خودشچشمک

بالاخره امروز بعد از کلی استرس ویزا گرفتن مامان و بعدشم ترس از اینکه قبل از اومدنشون شما بیای مامانی امروز رسید و آقای پدر مهربون الان رفته که از هامبورگ بیاردشون.

نمی دونم تو چقدر منو دوست خواهی داشت کوچولو اما من مامانمو خیلی خیلی دوست دارم و حسابی دلم براش تنگ شده بود وای که اگه نمی یومد می مردم از غصه.از تو کوچولوی نازم ممنونم که تو بهشت دعا کردی که مامان جون بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آسمون ی ها
8 آبان 90 20:04
آخی
چشمت روشن عزیزدلم
معلومه داری از خوشحالی بال در میاری.
خوشجالیت ابدی باشه گلم


مرسی
سحر مامان آراد
8 آبان 90 20:40
خدا جون شکرت که مامان فرناز جون ما رسید
مامان نفس طلایی
8 آبان 90 20:58
سلام وای چقدر خوشحال شدم چشم و دلت روشن عزیزم


مرسی
مامان امیرعلی
9 آبان 90 9:17
سلام چشمتون روشن مامان فرناز وبلاگتون خیلی بامزه ست خیلی بامزه با رادین جون صحبت کرین صحبت های رادین جون هم با شما قشنگه انشالله رادین جون به سلامتی به دنیا بیاد و زندگیتون رو شیرین تر از الان بکنه. امیرعلی ماهم کمتر از 3 ماه دیگه به دنیا میاد.
الينا گلينا
9 آبان 90 14:13
سلام مارا هم به ماماني برسون. خوش بگذره
مامان تارا و باربد
9 آبان 90 18:27
سلام چشمتون روشن به سلامتي خيلي خوبه كه تو اين روزا مادرتون در كنارتونه اميدواره هميشه به شادماني دور هم جمع باشيد.
مامان آیهان جون
9 آبان 90 18:47
هورااااااااااااااا، ان شاءالله بهتون خوش بگذره و رادین جون هم با اومدنش خوشحالیتون رو چندین برابر کنه
مامانی وروجک
9 آبان 90 23:05
چشمتون روشن چه خوب که روز خوبی برای شما هم بوده امروز
مریم مامان عسل
9 آبان 90 23:38
به به! چشمتون روشن. چشم رادین جونم روشن. مواظب خودتون باشین.
مامان آرین
10 آبان 90 15:21
مامان فرناز جونم چشمت روشن
nini mum
12 آبان 90 12:37
چشمتون روشنخوش بگذره.