رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

مامان من بهتره

1390/8/10 14:59
نویسنده : بابا مهدی
543 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام

حالا دیگه مامانتو به رخم میکشی و به مامان من گیر میدی؟؟؟ آره!!! حقته خانم شکمتو کلی خراب کردم. نمی گی من پسرم رو مامانم غیرتیم نمی ذارم یکی بهش بگه بالا چشمت ابرو!!!! هر وقت دیگه خواستی به مامانم از گل کمتر بگی یه نگاه به شکمت بکن!!!! در ضمن دیدی از وقتی به مامانم گیر دادی بدنت بیشتر باد کرده!!! اونم کار منه تا نگی معذرت میخوام هی فوت میکنم تا هی باد شی!!

در ضمن به این بابایی بگو تولده ها!!! کلی دنگ و فنگ داره یعنی چی هر دفه از خونه که میره بیرون بهت میگه اگه رادین به دنیا اومد خبرم کن!!!!؟؟؟!!!! مگه کشکه آقا!!!! رادینه ها!!!!!

در مورد قوانینی هم که همش داره وضع میکنه کلی حرف دارم ولی از اونجایی که خودشم میدونه وقتی من اومدم اوضاع چند چنده کاری باهاش ندارم!!!!

مامانی یه چیز دیگه هم میگمو میرم، شما کلا راحت باش هر جور عشقت کشید بخواب!!! فکر منم نباش خب؟؟!!!

کلا اعصاب معصاب برام نذاشتین شما دو تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرین
10 آبان 90 15:21
الهی قربون رادین جونم برم من مامان تو بهترین مامان دنیاست عزییییزم
مامان آرینا
11 آبان 90 1:00
سلام خوبی جونم. مرسی پیشه ما هم اومدین.اقا رادین خیلی جذبه داره!!!من با اجازه لینکتون کردم.مواظب خودتون باشید.
masome
11 آبان 90 12:13
بابا ایول پسردوست داریم خیلییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییی
مامان کیارش
11 آبان 90 16:50
چقدر جالب نوشتی.کلی خندیدم عزیزم.ایشالا نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد. لینک شدید
مامان محمدجان
11 آبان 90 18:37
سلام باورم نمیشهههههههههه بالاخره وب رادین جون باز شد نمیدونم مشکل چی بود هرچی بود خداروشکر رفع شد خوبین؟رادین جون خوبههههههههههههههه
محيا كوچولو
13 آبان 90 13:52
انشالله ديگه همه چي براي اومدن رادين كوچولو داره آماده ميشه
فاطمه
14 آبان 90 11:01
سلام فرناز جون،آخه این آقا پسر شاکی کی به دنیا میاد ما ببینیمش؟؟؟؟؟
مامان آرشیدا قند عسل
20 آبان 90 16:51
سلام چقدر دلم براتون تنگ شده بود ،به به چشمتون روشن مامان بزرگ مهربون هم که از راه رسیدن بسلامتی ف بیضصبرانه منتظر تشریف فرمایی رادین خان هستیم خیلی این چند روز آخر مواظب خودت باش امیدوارم بی خطر زایمان کنی و رادین عسلی صحیح و سالم متولد بشه آخ که چقدر دلم میخواد لپشو بگیرم ای جانم هزار تا بوس واسه کاکل زری