رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

رادین و آشپزی های آقای پدر

1390/7/18 11:08
نویسنده : بابا مهدی
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

مامانی تو رو خدا نیذار این بابایی اینقدر زحمت بکشه که آخرش هم خودش خسته بشه و هم سر من بی کلاه بمونه.

آخه یکی نیست به این بابایی بگه مگه همبرگر پحتن خیلی سخته!!! این دیسک کربنی چی بود درست کرده بودی !!! یا مثلا همین امروز ظهر این غذای من در آوردی چی بود!!! حالا مامانی یه مرامی گذاشت و خورد به روی خودشم نیورد ولی من چی می خوام جیغ بکشم. بابایی کلا ناامیدم کردی!!!اخه چطور تونستی این همه گوشت رو تو خورشت غیب کنی؟؟!!؟؟ بعدش خودت بشینی برنج و ماست بخوری و مامانی مهربون هم بشینه خورشت شما را تو رودروایسی بخوره!!! آخه یه خورشت شور و ترش که همه گوشتاش جذب خورشت شده بود رو چطور روت شد بیاری سر میز غذا!!!! شانس اوردی من نبودم!!!!

بابایی عزیزم تو که مرد خوبی هستی بزرگی مقتدری خوش تیپی بهم یه قولی میدی!!!!؟؟؟؟!!!!؟ باشه؟؟؟ قول بده دیگه آشپزی نکنی خب؟؟؟

رادین خوش خوراک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گنجینه فردا
18 مهر 90 7:26
سلام، وبلاگ پسر گلتون خیلی زیباست. خوشحال می شیم فرزند نازنینتون عضو کانون کودکان خلاق بشه. http://ganjinefarda.blogfa.com/
محيا كوچولو
18 مهر 90 9:43
آشپزي بابايي؟!


محیا جان چی به بابایی گفتی که دیگه میگه آشپزی نمیکنه!!!!!
یاسمن مامان رادین
18 مهر 90 11:13
آخخخخخخخخخییییییی. بیچاره بابایی بازم دستش درد نکنه که همت کرده و برای پسری غذا درست کرده. ایشالا راه میوفته.
سحر مامان آراد
18 مهر 90 20:44
آفرین بر بابای آشپز