رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

شکایت های رادین

1390/6/11 13:27
نویسنده : بابا مهدی
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

می خوام باهاتون خیلی جدی حرف بزنم!! آخه تا کی من باید در ورطه هولناک بی تجربگی شما دو نفر مورد آماج حمله های خطرناک روحی و جسمی و اعصاب خوردی قرار بگیرم. هان !!!! تا کی!!!http://s1.picofile.com/file/6407241446/break_everything.gif

بابایی!!!!!!!!!! عصبانی، شیطونی نکن!!!!!!!!!! بشین اینجا مخصوصا با شخص شخیص خودتم!!!!

اول از همه روی سخنم به آقای پدره!!!!

1) من جنینم!!! نیاز به آرامش دارم!!1 قرار نیست هر وقت شما از سر کار میای من برات آکروبات بازی کنم که!! خوشت میاد یکی هی بهت بگه ملق بزن!! آخه اینم رفتاره شما دارید!!! تازه رفتم تو خواب ناز آقا از در وارد نشده میاد سراغ من رو میگیره!!! رادین خوابه حاجی!!

2) بابایی خان وقت کردی وقتی من بیدارم یکم از کارای بزرگونه خودت دست بکش کامپیوتر رو بده به مامان یکم آهنگ گوش بدم دلم پوسید اینجا!!!

3) آقا بابایی بد قول یادش هست آخرین بار کی از اون داستاناش برام خونده!!؟؟!! نه دیگه یادت نیست!! انگار نه انگار که ما هم جنینیم!!!

4) بابا خان!! مگه وقتی میخوای بری سر کار برا چند سال میخوای بمونی که مامان رو اینجوری بغل میکنی!! فکر مامان نیستی فکر من باش!! له شدم!!! اون لگده که زدم تو شکمت حقت بود!!!

خب بریم سراغ مامان خانم!!! مامانی از تو بعیده که مثل بابایی رفتار کنی!! واقعا نمی دونم چی بگم!!!

5) مامان خانم شما بارداری!!! یعنی رادین رو داری!!! شیطونی نکن!!! آخه یعنی چی وقتی میخوای از روی تخت یا هرجای بلند دیگه که بیای پایین مثل بسکتبالیستا میپری!!! خیلی جای بزرگی بهم دادی تازه پرش هم میکنی!!!Hanging

6)وقت کردی یه سری به وبلاگم بزن یکم باهام حرف بزن!!! اینکه با من تو فکرت همیشه حرف میزنی یا نهایتا پاسخ نظرات رو دادن، از زیر کار در رفتنه ها!!! قهر

7) مامانی تکلیف من رو روشن کن!! من چند هفتمه!! 28!!! 29!!!! 30!!!! اصلا نکنه بیشتر بلد نیستی!!! آخه بعد از 28 عدد 29 میاد نه بازم 28!!!

8) اینا رو برام به میزان کافی تهیه کن لازم دارم: آهن، کلسیم و انواع ویتامین هاSmiley from millan.net

9) وقتی خوابی فکر منم باش!! اون روز ور من خوابیده بودی!!! منم از رو ناامیدی رفتم تو خواب بابا که بیدارش کنم نمی دونستم بابا وقتی دارم جیغ میکشم توجه نمی کنه بعد صبح میاد میگه رادین رو دیدم خوشگل بود!!!

10) مامان خانمی اینقدر من رو به همه نشون نده!!! آخه زن دایی جنابعالی از پشت اینترنت و از روی لباس چطور کله مبارک من رو دیدن که حالا میشینه در مورد دماغم هم حرف میزنه!!! آخه الان دماغ خودش که یه کف دست منه که!!! مگه آزار دارید منو از حالا مسخره میکنی!!

آخیش یکم راحت شدم!!

دفه آخرتون باشه ها

منم دوستون دارم

رادین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
11 شهریور 90 12:11
سلام فرناز جون،چیکار میکنن این مامان بابای مهربون که این نینی ناز دلش اینقد پره؟؟