رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

عید سعید فطر بر همه نی نی ها، مامان نی نی ها، بابا نی نی ها و بقیه مبارک

1390/6/8 13:27
نویسنده : بابا مهدی
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینجانب رادین کوچولو عید فطر رو به همه نی نی های درون مامانی و فرا مامانی و خود مامانی ها و بابایی هاشون و مامان بزرگ ها و بابا بزرگاشون و خاله ها و دایی ها و عمه ها و عموها تبریک میگه.

در ضمن من هم امسال اولین فطریه عمرم را پرداخت کردم!!! شاید که مورد خشنودی خدا جون قرار بگیره و من رو صحیح و سالم تحویل مامان و بابا بده و بازم ازم حمایت کنه.

روی سخنم به بابایه!! بابا جونم عید شما هم مبارک باشه. این رو برا چوب کاری نگفتما!!! در ضمن اینقدر برا من لباس نخرید!!! آخه مگه شما اندازه های من رو دارین!!! اصلا من سلیقتون رو قبول دارم؟؟؟ والا نمی دونم!!! من خودم صاحب نظرما!!!

مامانی!!! عاشقتم!!! عیدت مبارک!! ببخشید یکم لگدام محکمتر شده!! آخه نمی دونی یه کوچولو جام تنگه شرمنده!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان قندعسل
8 شهریور 90 16:26
عیدتون مبارک
مامان پریا
8 شهریور 90 19:53
نماز و روزه هاتون قبول عیدتون مبارک
nini mom
9 شهریور 90 2:13
سلام.عید فطر مبارک.
مامان آرین
9 شهریور 90 12:13
سلام عیدتون مبارک