رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

خدا جونم شکرت

1390/12/3 23:21
نویسنده : بابا مهدی
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز خیلی خیلی روز خوبی بود. همش خبرای خوب بود و شادی. بذارید یکی یکی براتون میگم.

صبح که شد بابایی موند خونه تا من و مامان و بابا با هم بریم دکتر و ببینیم آخرش من عملی میشم یا نه!!! هممون دلهره داشتیم. مامانی کم حرف شده بود. بابایی نمی خواست چشماشو باز کنه که روز شروع بشه و من هم داشتم حاج و واج اونا رو تماشا میکردم که ناگهان تصمیم گرفتم یکم شیرین کاری بکنم تا اونا رو به خودشون بیارم. چشمام رو بستم و گلاب به روتون باد گلو خالی کردم که ناگهان دیدم وایییی لباسام قهو ه ای شدن. مامان و بابا یهو من رو که دیدن از ترس مونده بودن چه کار کنن. یکیشون پرید پشت کامپیوتر و سرچ کردن و اون یکی دوید رفت و با همسایمون که یه خانم دکتره صحبت کرد که فهمیدن باید فورا من رو ببرن دکتر و این یه نشونه ی خطرناکیه!!! خب اون دوتا طفلک سریع لباس پوشیدن و من رو بردن مطب اقای دکتر تیارک (نخند!!! خب امسشه دیگه!!!) حدودای 10:30 بود که نوبتمون شد و رفتیم داخل و فهمیدیم که چیز خاصی نبوده و من تو تغییر حال مامانی و بابایی موفق بودم

بعد از اونجا رفتیم پیش اون یکی دکتر که قبلا باید میرفتیم!!! بعد از کلی معطلی رفتیم تو و بعد از یه چکاب 10 دقیقه ای دکتر جونم یه حنده ای کرد و گفت من که اثری از فتق نمی بینم و اگه بعدها دیدید بیاریدش و الان خطری وجود نداره. و این بود داستان روز قشنگ ما.

 

خدا جونم مرسی به خاطر تمام مهربونیات.

دوستای خوبم مرسی که من رو دعا کردید.

دوستون دارم

رادین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مریم مامان عسل
4 اسفند 90 0:00
وای رادینمممم. خدا رو شکرررررر
مامان نفس طلایی
4 اسفند 90 7:50
سلام خاله جون خدا رو شکر که همه چی مرتبه اما عسل مامان و بابا رو نترسون لخه اونا دلشون برات میره ... همیشه در کنار هم اروم و شاد و سلامت باشین
مامان رهام
4 اسفند 90 9:48
خدا جونم شكرت.من اولين باري كه به وب شما سر زدم آخرين پستي بود كه بابت همين مشكل رادين جون ناراحت بوديد و منم خيلي ناراحت شدم از اون روز همش سر نماز دعاش مي كردم خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خوشحالم.خدا خيلي كريم و بزرگه.پس ايران كه اومديد مشهد و يادتون نره بريد.


ممنون از لطفتون. مطمئنم دعای دوستای خوبی مثل شما بوده که الان ما شاد هستیم
مامان تارا و باربد
4 اسفند 90 11:18
واقعا خدارو هزار مرتبه شکر به خاطر سلامتی این بزرگ مرد کوچک
مامان یسنا
4 اسفند 90 11:54
سلام....وااااای این بهترین خبر بود برامون...خدارو هزار مرتبه شکرت...رادین جونم مواظب خودت باش سلامتی گوهریه که نگو....خیلی خوشحال شدم.
مامانی وروجک
4 اسفند 90 16:22
خدارو شکر رادین جون که مشکلت برطرف شد وحالت خوبه همیشه سلامت باشی خاله
محيا كوچولو
4 اسفند 90 22:36
خدا رو شكر من كه گفتم تو غربت خدا هواي بچه ها رو بيشتر داره، انشالله هميشه سالم و سلامت باشي
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 اسفند 90 3:55
سلام.خدا رو شکر خدا رو شکر خدا رو شکر.
من به وب یکی از دوستان رفته بودم .مدت زیادی بود پستاشون رو نخونده بودم داشتم یکی یکی میخوندم دیدم توی یکی از پستا برای فسقلیتون طلب دعا کرده بودن.فورا کلیک کردم و خدا رو شکر با این خبر خوب مواجه شدم.الهی شکر.
آدم بچه دار که میشه حس میکنه مادر همه بچه های دنیاست.با دلهره وبتون رو باز کردم.با خوشحالی میبندم.
و خداوند نگاهبانتان باد.


مرسی از این همه محبت
سحر مامان آراد
5 اسفند 90 11:56
خدا رو شکر 3 ماهگی رادین جون هم مبارک بوس بوس
یاسمن مامان رادین
5 اسفند 90 14:39
خدا رو شکر که بخیر گذشت عزیزم. الهی همیشه سالم باشی
مامان علی
5 اسفند 90 15:11
سلام رادین دلم واست تنگ شده بود حسابی . ببخشید خاله که اینهمه مدت نیومدم دیدنت. چقدر خبر بوده اینجا. خدارو شکر حالت خوبه خیلی خیلی دوست دارما می دونی قالب جدید هم مبارک
ثمین
5 اسفند 90 23:45
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان آرشیدا قند و عسل
6 اسفند 90 8:59
وای خدارو شکر انشاالله که همیشه سالم و شاداب و سرحال باشه واقعاً خدا رو شکر خیلی خوشحال شدیم
خاله جون احمد
6 اسفند 90 10:15
خدا را صد هزار مرتبه شکر عزیزم همیشه سالم باش تا مامانی و بابا هم خوب و خوش باشند
مامان نفس طلایی
6 اسفند 90 15:20
محيا كوچولو
6 اسفند 90 22:39
منا مامان الینا
8 اسفند 90 2:37
واااای عزیزم رادین جون خدا رو شکر که سالمی و از فتق و عمل واونجور چیزهای دردناک واسه کوچولویی مثل تو خبری نیست مامانیش خوبی؟یه خورده هم شوما واسه ما صحبت کن دلمون واست تنگیده مامانیش
خاله جون احمد
8 اسفند 90 10:42
مامان کیارش
15 اسفند 90 17:25
واقعا خوشحال شدم از خوشحالیتون
masome
21 اسفند 90 22:28
وای خدا به همه ی نی نی ها کمک کنه. خیلی خوشحال شدم.