رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

اولین گام

1390/11/24 5:40
نویسنده : بابا مهدی
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

اومدم که یه خبر خوب کوچولو بدم و برم.

امروز مامان و بابا داشتن با من بازی میکردن که من یکی از شاهکارام رو براشون رو کردم و اونا کلی ذوق زده شدن. بیچاره بابایی که نمی دونست از خوشحالی چکار باید بکنه!!!

بعد از ظهر روز یکشنبه ساعت 19 بود که بابا زیر بغل من رو گرفته بود جوری که پاهام روی زمین بود و یکباره بابایی دید که من دارم قدم بر میدارم. بابایی که اولش فکر کرده بود این کار رو شانسی انجام دادم 3 تا 4 مرتبه دیگه اونو تکرار کرد و من اصول قدم برداشتن رو به بابایی اموزش دادم و اونم همونطور که دست منو گرفته بود دهنش باز مونده بود و فقط منو نگاه میکرد. از اونجایی که من امروز کلی تشویق شدم گفتم پس حتما یه کار بزرگی انجام دادم دیگه به همین خاطر اونو اینجا می نویسم که یادم نره.

 

دوست همه شما

رادین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرشیدا قند عسل
24 بهمن 90 12:40
آفریییییییینننننننننننن گل پسر داری چند تا پله رو یکی میکنی از اولش هم میدونستم تو یه چیز دیگه هستی
مامان تارا و باربد
24 بهمن 90 13:07
قدم به قدم برای دستیابی به بهترین ها رادین جونم خیلی مبارک باشه عزیز دلم ماشالا به جونت
خاله جون احمد
24 بهمن 90 15:42
عزيزم قربون راه رفتنت
مامان نفس طلایی
24 بهمن 90 21:29
سلام عزیز خاله افرین که پاهای کوچولوت و روی زمین بزرگ ما گذاشتی در مورد مناسبت ها هم خیالت جمع اشتباه لفظی برای همه ی ادما پیش میاد نازم
مامان یسنا
25 بهمن 90 0:56
هورااااااااا.ایول به تو پسر باهوش.بزنید دست قشنگرو
عسل کوچولو
25 بهمن 90 3:00
سلام رادین جون. منم این کارو بلدم. من منتظرم که بیای ایران. وقتی بیای میای به من و مامانم هم سر بزنی؟


حتما
مامان رهام
25 بهمن 90 10:42
آفرين رادين كوچولو تشويق
مامان تارا و باربد
25 بهمن 90 22:12
سلام عزيزم كلاس آموزشي تارا و باربد بصورت تله پاتي و از راه دور برقراره رادين جون فعلا در مرحله آموزشه و ايشالا تا يكي دو ماه آينده نمونه كاراش به معرض نمايش در مياد منتظر باشيد بابايي و ماماني
مامان محمدجان
27 بهمن 90 7:33
آفریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنــــــ کار بزرگی کردی درسته ایشالله راه رفتنه مستقل خودت رادین جون
محيا كوچولو
29 بهمن 90 20:14
آفرين كوچولو ايشالله بزودي خبر دويدنت رو يشنويم
مامان مهدیسا
2 اسفند 90 1:48
سلام آفرین هنوز برات خیلی زوده فسقلی سلام خوشحال میشیم به وب ماهم سربزنید مارو هم جز دوستای رادین جون بکنید
مامان مهدیسا
2 اسفند 90 1:50
ان شاالله زود تر راه بیافتی رادین جون چه عکس های نازی داری
مامان علی
5 اسفند 90 22:09
آفرین رادین راهنورد