رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

سو تفاهم

1390/11/23 2:03
نویسنده : بابا مهدی
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

 سوتفاهمی برام پیش اومده بود که امروز حل شد گفتم بیام اینجا بگم تا شاید هم خاطره ای بشه و هم درس عبرتی بشم برای سایر بابایی ها...

وقتی از زمین و زمان شاکی میشی من که میومدم بالا سرت شروع میکردی با حالت خواهش صداهایی از خودت در میاوردی و به من نگاه میکردی. منم قند تو دلم اب میشد که اخ جون رادین خیلی خیلی از من خوشش میاد و من رو پناه خودش میدونه و کلا منو شناخته و ... و اون آهنگ من و این همه خوشبختی محاله خیال باطل تو ذهنم به صورت مستقیم و زنده پخش میشد تا اینکه....

.

.

.

بله تا اینکه امشب دیدم همون درخواست رو از سگ و گاو و گوسفند بالای سر تخت داری میکنی !!!!!ابله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آسمونی ها
23 بهمن 90 9:33
چه بامزه بود ....
محيا كوچولو
23 بهمن 90 11:03
مامان نفس طلایی
23 بهمن 90 18:29
خاله جون احمد
23 بهمن 90 20:19
واي چه حس بدي...
مامان تارا و باربد
23 بهمن 90 23:36
آخه بابايي دلت مياد گل پسر به اين مهربوني بچم همه رو دوست داره آفرين رادين جونم بابايي ها و ايضا ماماني ها هميشه تو بهترين نقطه دل بچه هاشون هستن
مامان یسنا
25 بهمن 90 0:54