رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

واکسن ماه سوم

1390/11/27 17:08
نویسنده : بابا مهدی
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنیدم مامانی و بابایی دارن در مورد واکسن زدن فردای من صحبت میکنن و کلی نگرانن. بابا من مردم، از این چیزا نمی ترسم که!!! ٢ تا امپول کوچولو اونم برای سلامتی خودم که دیگه این همه ترس نداره!!!

حالا خوبه خودتون نمی خواید واکسن بزنید. راستی مامانی، بابایی یادتون نره هفته دیگه من نوبت دارم از دکتر برای بررسی مشکل فتقم. یادتون نره ها. دوستای خوبم دکتر به من گفته ممکنه خودش خود به خود خوب بشه. حالا برام دعا کنید که این هفته دکتر حرفاش امیدوار کننده باشه. بابایی میگه اگه من خوب شده باشم حتما میبردم مشهد تا خودم حضورا از امام رضا تشکر کنم.

خدایا عاشقتم

رادین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله جون احمد
27 بهمن 90 18:28
به سلامتي واكسنت را بزني رادين جان
یاسمن مامان رادین
28 بهمن 90 16:55
عسل کوچولو
29 بهمن 90 3:38
سلام رادینکم! من مطمئنم که مشکلی نداری عزیزم! راستی من بهترم مرسی که سر زدی بهمون. رادین بدو بیا عکسای روز تولدمو ببین!
مامان آرشیدا قند عسل
29 بهمن 90 7:05
الهی که خودت زود زود خوب بشی و دکتر هم همین رو بهت بگه ماهم دعا می کنیم ، قربون این پسمل شجاع برم من معلومه که نمیترسی آفرین
مامان تارا و باربد
29 بهمن 90 8:29
مبارکه عزیزم به سلامتی راستی قالب جدید وبلاگت مبارک
سمانه
29 بهمن 90 13:17
ایشالا واکسنتو می زنی و خیلی هم اذیت نمیشی گل پسر....از صمیم قلب برات دعا می کنم که دکتر به خیر و خوشی بگذره و مشکل حل بشه
محيا كوچولو
29 بهمن 90 20:04
اينجا كه ما واكسن دوماهگي داريم؟اونجا فرق داره؟
پس انشالله بزودي مسافر مشهدم ميشي؟
يعني ميشي مشدي رادين


بله اینحا واکسن 2 3 4 ماهگی داریم
مامانی وروجک
29 بهمن 90 23:12
عزیزم انشالله که خوب خوب شدی ومشکلت برطرف شد امیدوارم بابت واکسن هم زیاد اذیت نشی گلم!راستی چرا تو 3ه ماهگی واکسن میشی ارمیا تو 2 ماهگی شد فرق میکنه؟
منا مامان الینا
30 بهمن 90 2:04
وای نگو واکسن که من یاد واکسن زدن الینا افتادم عزیزم انشالا که تو مثل الینا نازک نارنجی نباشی ومرد و مردونه از پسش بر بیای! راستی تولد 3 ماهگی ات مبارک رادین جون
مامان یسنا
30 بهمن 90 15:27
انشاالله عزیز دل خبر خوش میشنوی.....افرین به تو مرد قهرمان
مامان رهام
1 اسفند 90 11:36
قوي باش خاله جون
مامان رهام
1 اسفند 90 11:38
قالب جديد مبارك
مامان محمدجان
2 اسفند 90 14:00
سلام بر مرد کوچک افرین پسر شجاع رادین جون من و محمدجون دعا میکنیم خوب شده باشی ... چیزی نیست عزیزم ایشالله زوده زود بیای پابوس امام رضا(ع)
خاله جون احمد
2 اسفند 90 21:22
مامان رهام
3 اسفند 90 11:00
خوبي خاله جون نيستي؟


سلام خاله یه چند روزی نبودم
مامان نفس طلایی
4 اسفند 90 7:52
عزیز دل خاله افرین که این همه شجاعی پس الحمدلله با خبر خوب پست بالایی یه مسافرت مشهد رو باید از بابایی بگیری ... خوش بحالت زائر کوچولو فرشته کوچولو یادت باشه هر موقع رفتی منم دعا کنی ها
مامان الینا
4 اسفند 90 10:16
آخی عزیزم البته این فقط برای سلامتیه خودته