رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

احساس پدرانه

1390/6/7 13:26
نویسنده : بابا مهدی
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر عزیزم

رادین عزیزم از اونجایی که تا حضور شما در جمع ما وقت زیادی نمونده و بنا به درخواست 99.9٪ خاله ها و عموهای وبلاگیت اینجانب بابایی تصمیم به ترک عادت زیبای بابا پسند حسادت گرفته ام و سعی به بیان گوشه ای از واقعیت ها در این پست می نمایم. باشد که مورد الطاف مامانی قرار گیرد. و با بیان اینگونه جملات بتوانم با شما و مامانی جبهه مشترک بر علیه ...!!!! ای وای این جمله داره مثل قبلیا میشه که!! زود باید فعلشو پیدا کنم تا اصلاحاتم خراب نشده!!!  بابایی به به به شده!!! همین!!!

رادین عزیزم از اینجا به بعد میخوام یه کوچولو با گل پسرم حرف جدی مردونه بزنم:

پسرک نازنینم، رادینم، این روزها احساس جدیدی در قلبم شوکوفا شده. احساسی که بار مسئولیت مردانه ام را دوچندان کرده. اگه بخوام خیلی راحت وخلاصه بهت بگم اینه که من و مامانی دست در دست هم هر لحظه و در هر نفس آرزوی دیدار تو را داریم و مشتاقانه خودمان را برای استقبال از مهمون کوچولوی عزیزمون آماده میکنیم. رادین عزیزم شوق وجود شما به گونه ای در قلب من رخنه کرده که با دیدن هر پسر بچه احساس میکنم رادینم در جلوی چشمانم قرار گرفته. بی اختیار دوست دارم زانو بزنم و رادینم را در آغوش بگیرم.

رادین عزیزم من و مامان فرناز مهربون، بی صبرانه منتظر حضور گرم تو در کلبه سبز خود هستیم و خدا را به خاطر این هدیه سپاسگزاریم.

پسرک زیبای من، روزی تو خود پدر خواهی شد و معنای احساس من را درک خواهی کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرین
7 شهریور 90 10:10
خاله جووووونی سلام ،مامان جونم آپ کرده ها اگه دوست داشتین بیاین
سحر
7 شهریور 90 13:30
آفرین به بابا مهدی بزن اون دست قشنگرو
مامان قندعسل
7 شهریور 90 18:37
خوش به حال رادین جون چه مامان و بابای مهربونیییییییییییییییی
مامان نفس طلایی
8 شهریور 90 2:09
ما هنوز نی نی نداریم ولی امیدوارم هر وقت نی نی دار شدیم حس زیبای شما و مامان فرناز رو داشته باشیم همیشه عاشق باشید