رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

تعطیلات آخر هفته

1390/6/12 22:40
نویسنده : بابا مهدی
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

راستشو بخوای تو تعطیلات آخر هفته خیلی خسته شدم به همین دلیل نتونستم بیام و باهات حرف بزنم. بذار برات از شنبه بگم. من و مامان و شما که حسابی هوس چلوکباب کرده بودیم  رفتیم گوشت چرخ کرده گرفتیم و با کمک مامان مریم و بابا احمد و عمو ایرج و خاله مرضیه رفتیم کنار دریاچه دانشگاه smileytent1.gif : 140 par 54 pixels. و یه چلوکباب بدشکل خوشمزه درست کردیمkumbaya.gif : 98 par 64 pixels.. البته من که کمکی ندادم sultan.gif : 156 par 72 pixels.و قایق رو انداخته بودم تو اب و دریاچه گردی میکردم!!!

راستی با اینکه کار خطرناکی بود مامان فرنازم سوارش کردم ( با اصرار خودش) و با این حساب یه دور سه نفری با هم زدیم و شما اولین قایق سواری عمرت رو کردیpirateshipff.gif : 140 par 130 pixels..

شنبه بعد از ظهر رفتیم خونه عمو ایرج  و خسته و کوفته برگشتیم خونه خودمون با قرار گشت و گذار برا یکشنبه!! امروزم با همون اکیپ قبلی رفتیم شهر گردی !!! و کلی راه رفتیم!!! و آخرش هم بازم رفتیم خونه عمو ایرج و الانم که اینجا نشستم یه چشمم بازه و یه چشمم بسته!!! فقط اومدم که تنهات نذاشته باشم.

دوست دارم رادینم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رادین
14 شهریور 90 11:54
salam azizam. hamishe shad bashi. bisabrane montazere radini hastimmmmmmmmmmmmmmm.
مامان سيد کوچولو
14 شهریور 90 12:01
هميشه به گشت و گذار ايشالله... خوب تفريح کن که ني ني تو جله زمستون دنيا مياد پابند خونه ميشي
فاطمه
14 شهریور 90 12:48
سلام فرناز جون،ممنون که سر زدین،اتفاقا خودمونم از 2اسمه بودن نینی خوشمون نمیاد،نظر مفیدتونو با همسری مطرح کردم،فعلانه که قبولید،حالا منتظر جواب ثبت احوال هستیم که ببینیم اسم این شازده پسرو به ما میدن یا نه؟دوست دارم فرناز جون......
مامان نفس طلایی
16 شهریور 90 12:28
همیشه به گردش