رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

کمپین دفاع از حقوق جنین ها

1390/6/13 12:52
نویسنده : بابا مهدی
583 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام

اینجانب رادین روشنفکر با سپاس از پدر و مادرم خواهان تشکیل کمپین حمایت از حقوق مسلم جنین ها هستمhttp://kay.smiley.free.fr/images/6808.gif و به نمایندگی از تمام جنین ها در شکم مامانم بست میشینم تا تکلیفم مشخص بشه!!!

اول از همه من باید خدمت تمام دست اندرکاران عرض کنم که آقا ما آزادی نیاز داریمhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/!!! کمی فضای بیشتر برای بحث های روشنفکرانه تر و گهگاهی فضای بیشتر از لحاظ حجم و مترمکعب و ... بابا خفه شدیم تو یه وجب جا!!! آخه مگه دست و پا زدن ما رو نمی بینید  http://i8.glitter-graphics.org/pub/830/830988zilqgf2djj.gif؟؟!!! فکر میکنید داریم شیرین کاری میکنیم؟؟!!؟؟ نه پدر من!!! نه مادر من!!! داریم اعتراض میکنیم ولی کو گوش شنوا!!! کاش این مسئولین یکم صدای من رو میشنیدن یا حداقل تو برنامه 90 در مورد حقوق ما صحبت میشد!!! خودم شنیدم دیشب بابایی 90 میدید 90 دقیقه در مورد یه تکل از پشت تازه تو زمین یه عالمه متری بحث میکردن و دنبال هدف طرف از لگدش میگشتن و آخر هم نظر رو به بینندگان واگذار کردن!! حالا ما چی!!! ما آینده سازان مملکتیم!!! در مورد لگدامون و حقوقمون هیچکس حرفی نمی زنه!! آخه اجحاف حقوق جنینایی امثال من تا کیقشنگترین و بهترین شکلکها!!! آیا این لگدا رو میبینید و شب راحت میخوابید!!! من به نوبه خودم از تمام جنین ها خواهشمندم به عضویت این گروه در بیان تا شاید بتونیم حقمون رو از آدم بزرگا بگیریم.

موارد مورد درخواست جنین ها و اهداف گروه:

1) به رسمیت شناختن ما جنین ها ابتدا به عنوان جنین و سپس به عنوان اشرف مخلوقات

2) آزادی فراتر, حق مسلم ماست (آزادی واژه گسترده ایه که در مسلک ما بیشتر آزادی جا و مکان مد نظره)

3) تساوی حقوق جنین های دختر و پسر!!! در تعداد آمپول ها و درد های بعد از تولد از جمله غول ختنه (من به عنوان یه پسر انزجار خودم رو از نوع درد آورش اعلام میکنم)http://i7.glitter-graphics.org/pub/742/742477jwwwma0dig.gif

4) ساخت چشم بندی مخصوص پدر و مادر در هنگام عمل مبارک دستشویی در مواقع ضروری که نیاز به دستشویی هست.http://i3.glitter-graphics.org/pub/427/427893a8ew66abqa.gif

5) حذف لغت بی محتوای بل بل بل بل مخصوصا برای آدمای سیبیلو

6) مبارزه با لولو و تشکیل سازمانی جهت رفع کدورت های این موجود وحشتناک و کنکاش در مورد مشکلات روحی ایشان.

7) تعویض بعضی واژه ها که بارها ما با عملون ثابت کردیم حرفمون چیز دیگست: مثل تغییر اسم دستشویی به خوابگاه- اتاق خواب به درد و دل گاه یا همون دستشویی- حیاط به سفت گاه- پنکه به گیجگاه و ...

8) حذف حرکت شنیع ضربه به پشت با دست دکتر در هنگام تولد (نمی دونم ما چه پدر کشتگی با این دکترا داریم که نیومده چشامون رو باز نکرده از پشت ضربه میزن!! ای دستت ... آخه مگه م... خب ادامه میدیم)

9) حمایت معنوی والدین جهت توافق بر یک اسم و پیشگری از دو تکه شدن اسامی

10) تهیه وسایل کمکی برای مصرف ویتامین های لازم در بدن مامانی

11) ساخت آموزشگاههایی برای جنین ها در شکم مادرانشون جهت ندادن هرگونه آتو به پدر و مادران و اطرافیان. خصوصیات این آموزشگاهها به شرح ذیل می باشد:

 الف) یادگیری تلفظ صحیح همه حروف قبل از تولد برای جلوگیری از خنده های دیگران (آخه یعنی چه تا میفهمن بلد نیستی بگی "ک" بهت میگن بگو "کیک" و بعد میخندد!! مگه ما مسخره ایم)

ب) آموزش گریه موزیکال سبک ریتمیک و درام و ابودرام

پ) پرورش نفس برای جلوگیری از خنده به تمام کارهای بی مزه مثل (بل بل بل بل..)

ت) تفکیک پذیری صدای پدر و مادر از جک و جانور (البته قصد جسارت ندارما پیش میاد!!)

ث) آموزش فرار از مهاجمین به لپ و انواع روش های دفاع، حمله و ضد حمله

ج) هدفمند کردن مسیر انگشت در چشم و گوش و بینی جهت انتقام از انسان های آزار دهنده یا کشف نشده!!

از جنین های عضو درخوایت میشه نظراتشون رو بدن و بند های مذکور را کامل کنن باشد که آسایش دوگیتی نصیبشان گردد.

 

امضا 

رادین

جنین روشنفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
13 شهریور 90 12:10
جالب بود رادین جونم موافقم امضا آراد
مامانی سید پارسا
14 شهریور 90 1:14
رادین جونم یه پا journalist هستی برا خودت. خییییییییییییییلی وبلاگ قشنگی داری. حسودیم شد راستی رادین جون اینقدر سخت نگیر خاله
نرگس مامان کوروش
2 آبان 92 3:27
عزیزدلم. جدا که روشنفکره.