رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

یعنی میشه که این بشه؟؟!!؟؟

1390/7/20 18:39
نویسنده : بابا مهدی
578 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم بعد از اون همه فشار و استرس دیگه یواش یواش داریم آماده پذیرایی از شما میشیم. دیروز تختت رو هم خریدیم و خرید کالسکه و کریرت هم تو برنامه قرار دادیم. بابایی هم مشغول محاسبات اقتصادی خودشه که ببینه میتونه جشن تولد رادین و مامانی رو با هم بگیره یا نه؟؟؟

رادینم، فرشته کوچولوی من، ما بی صبرانه منتظر در آغوش گرفتن تو و استقبال از شما در محیط گرم خانوادمون هستیم. راستی بریم سراغ بابایی:

شب و روز نشسته و دعا میکنه که شما 22 آبان یا همون 13 نوامبر به دنیا بیای تا یکی از اتفاقات دوست داشتنی زندگیش رقم بخوره!!! نمی دونم شاید میخواد حسرت شمع فوت کردن رو به دل مامانی بذاره!!!

تو محاسبات اخیرش به روز 11 نوامبر هم رضایت داده چون میگه اونم روز خاصی محسوب میشه!!!! فکر کنم دنبال یه سری اعداد رند برا پسرش میگرده (11/11/11) !!!!

حیفه که از مامانی غافل بشیم:

مامانی هم هر روز نشسته به شما نگاه میکنه و دچار خود شکم کوچک بینی مفرط شده و هی میترسه رادینش خیلی کوچولو باشه ولی بابایی همیشه اینو تکذیب میکنه و به مامانی دلداری میده. بغل

بابایی و مامانی فارغ از هر حساب و کتابی فقط فقط منتظر بدنیا اومدن جگرگوششون هستند و هر روزی که بیای قدمت به روی چشم ما قلبماچ

دوست دارم رادینم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lمامان تارا و باربد
20 مهر 90 18:06
به به سلام به آقا رادين گل پسر ايشالا كه به سلامتي مياي به اين دنيا مي دوني تارا و باربد هم روز هفدهم آبان بدنيا اومدن اگه اينروز به دنيا بياي چي ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخي كردم حتما روزي كه مياي بهترين روز خداست چون كه خدا يه فرشته كوچولو رو فرستاده پيش مامان جون و باباجون
مامان نفس طلایی
20 مهر 90 20:32
سلام عزیزم انشاالله که به سلامتی پسر گل و تپل مپلت و تو اغوشت می گیری


مرسی
مامان آرشیدا قند و عسل
23 مهر 90 10:13
ای جانم رادینخوشگل خودم اگه 22 آبان بدنیا بذاری و قدمهای خوشگلت رو توی این دنیا بذاری چی میشه آخه میدونی آرشیدا گلی هم 22 آبان بدنیا اومده واییییییییییی چه حالی میده اونوقت . ولی امیدوارم به موقعش و صحیح و سالمن بدنیا بیای ما همه منتظر تشریف فرمایی شما هستیم بیصبرانه
مریم مامان عسل
23 مهر 90 15:09
سلام عزیزم. منم دقیقا همین احساس شما رو در مورد شکمم دارم! فکر میکنم کوچیکه! نی نی من و شما همسن هستن. حالا خداروشکر سالمن. کوچولو باشن بزرگشون میکنیم. وسایل جدید رادین جون هم مبارک باشه.