رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

پسر ناز مامان!!!

1390/5/7 13:00
نویسنده : بابا مهدی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

خوبی کوچولوی نازنین من؟؟؟همه چی رو به راهه؟

آخه من چی بگم از دست شما پدر و پسر؟؟؟چقدر منو به خاطر اینکه اینجا نمی نویسم سرزنش می کنین؟ ولی بازم به خاطر گل روی شما ها منم از این به بعد مثل آقای پدر می یام و اینجا برای آقای پسر می نویسم.

خب آقا رادین،همونطوری که بابایی گفت ما دیروز بازم رفتیم پیش خانوم دکتر تا شما رو ببینیم.واااااای چقدر بزرگ شده بودی پسر گلم.انگار همین دیروز بود که برای اولین بار توی سونوگرافی دیدیمت و کل وجودت چند میلی متر بیشتر نبود.
اما حالا کلی بزرگ شدی،تقریبا سی سانتی متر و مطمئنم یه روز انقدر به سانتی مترای قدت اضافه می شه که خندت می گیره از اینکه یه روز اینقدر کوچولو بودی.

پسر کوچولوی ما،من و بابایی بی صبرانه منتظر اون روزی هستیم که تو به دنیا می یای و می تونیم بغلت کنیم.

منو بابایی خیلی برنامه های خوب خوب برات داریم که امیدواریم تو هم در آینده خوشت بیاد.


به امید روزایی که شاهد شادی هات باشیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارای
12 مرداد 90 19:22
سهلامـ منـ تازهـ بهـ دنیا اومدمـ رادینـ با من دوکسـ میشیـ؟