رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

احوال پرسی

1390/5/8 13:01
نویسنده : بابا مهدی
429 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی پسرم؟؟

راحتی؟؟ مامانو اذیت نمی کنی که ؟؟ خنده بگو کم نه!!!

رادینم مامان به گردنت خیلی حق داره عزیزم!!!

راستی دیروز با مامان فرناز و مامان مریم بابا احمد رفته بودیم گردش لبخند البته شما هم با ما بودید ولی خب گفتم برات خاطراتشو ثبت کنم!! تو راهمون یه سری به Real زدیم. یه آقا گاوه که البته خیلی ام بامزه بود چشم مامانی (مامان فرناز) رو گرفت و مامان مریم هم بدون معطلی سریع گفت میخرمش. دیشب تا صبح من و مامان فرناز داشتیم با گاو شما بازی میکردیم نیشخند.

الان پسرم یه سگ داری یه فک داری و یه گاو. فکر کنم دارم یه طویله حیووون برات جور میکنم. بذار ببینم متفکر خر، خرگوش، خروس و خانواده محترمشون، اسب، خوک و چند تای دیگه که بیان جمعمون جمع میشه خنده

راستی تو پسری ولی چرا اینقدر عروسک داری؟؟!!؟؟ ابرو

همه اینجا دارن تدارک اومدن شما را میبینن!! مامان شهناز که همش در حال خریده و اینترنتی بهمون نشون میده. مبینا کوچولو (دختر خاله رو عرض میکنم) مسوول کیفی خریدای مامان شهنازه. خاله مرضیه هم رفته دبی و قراره یه سری چیز اونجا برات بخره، مامان مریم هم همش داره برات بافتنی میبافه گاهی هم هوس میکنه میره بیرون یه جک و جونوری برات میخره. تازه یه فرش برات خریده اینقدر قشنگه!! از زیر پای من و مامانی کشید و گفت این مال رادینه جمعش کنید!!! عصبانیچشمک

من و مامانیم که دیگه نگووووووو!!

بابایی برات یه لباس از نروژ خریدم خیلی باحاله!! کی میای بپوشیش بهت بخندیم قهقهه

رادینم کار دارم باید برم عزیزم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیتا
14 مرداد 90 12:55
سلام مامان رادین . می خواستم معنی اسم رادین رو بدونم ممنون . اسم قشنگیه


سلام مامان آنیتا جون
رادین یعنی جوانمرد و آزاده
حتما میام به وبلاگتون
مامان قندعسل
14 مرداد 90 17:15



سلاموممنون که بهمون سر زدید.حتما میایم پیشتون.