رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

دیشب برا اولین بار فسقلی رو تو خواب دیدم

1390/4/28 12:33
نویسنده : بابا مهدی
493 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، رادین قشنگم، گوگولی مگولی بابایی چطوره؟؟؟!!!

بذار قبل از شروع صحبتام بگم که تبریک میگم گل پسرم امروز رفتی تو 156 روز!!! وای چقدر بزرگ شدی جوجه ی من!!!

خب یه چی به مامانی بگو رادینم اصلا سایت شما را تحویل نمیگیره فقط میاد میخونه!!! مامانی ی یییییی نخوووووون ن ن بنویس

خب اینم دعوای خانوادگی

حالا بریم سر اصل مطلب:

رادینم امروز 22 هفتت رو که تموم کردی که هیچ تازه 3 روزشم گذشته .

او ووووو داشت یادم میرفت، اگه گفتی دیشب کی اومد به خوابم؟؟ !! ؟؟ رادین جان دیشب برای اولین بار وقتی که بدنیا میای  رو دیدم تو خواب دیدم برعکس گفته دکترت 11 نوامبر 2011 بدنیا اومدی و خیلی خیلی زیاد زیبا بودی. من که کلی باهات حال کردم پسرم.

راستی پسرم کلی با لگدتات حال میکنم ولی مواظب مامانم باش. خب کوچولوی من!! راستی تو اونجا چکار میکنی!! داری با دشمن فرضی میجنگی !!

راستی این خبرم بدم و برم: بالاخره شما هم جز خانواده ما شدی و باید بدونی. مامان جون دیروز یه نامه از دانشگاه کیل آلمان دریافت کرد که میتونه اگه مشکل زبانش رو حل کنه بره اونجا دکتر بشه. من از طرف رادین خان این موفقیت بزرگ رو به مامان فرناز تبریک میگم. دوست داریم مامانی

خب بذار یکم بحث رو جدی کنیم:

هفته ای که شما توشید این اتفاقا میافته:

وضع رادین:

- وزنش در حال حاضر به حدود  454 گرم و قدش به 19 سانتي متر رسیده.

-هم‌اكنون آقا داراي پلك  ابرو و مقداري ذخيره چربي است

- در ضمن جالب اينجاست كه از اين هفته به بعد گوش‌هاي آقا كوچولوی ما  قادر به شنيدن صداهاي خارج از رحم است و به همين دليل است كه گوش دادن مامان خانمش به صداهاي آرام بخش و موسيقي‌هاي مورد علاقه شازده تاثير مستقيم بر نشاط رادین کوچولو دارد.

- رادین خان میخواد که مامانی و بابایی براش موسیقی آرامی پخش کنن که اون بعدا با اون موسیقی ارامش بگیره و گریه نکنه.

وضع مامانی:

- شکمش شروع به بزرگتر شدن میکنه

- نشانه های کشیدگی را بر روی پوستش مشاهده میکنه.

- اثرات ثابت شده ای از اینکه محلولهای طبی و لوسیونها از بروز این خطوط رنگی جلوگیری کنند یا آنها را از بین ببرند، وجود ندارد. اما می توانند خارش احتمالی ناشی از کشیدگی پوست را کاهش دهند.

- سطح ناف شما ابتدا صاف شده و حتی به زودی بیرون می زند؛ اما نگران نباشید، به احتمال زیاد بعد از زایمان به حالت طبیعی خود باز می گردد.

فعالیت های این هفته:

- حلقه ازدواج تان را از دست خود درآورید: از آنجا که انگشتها در اطراف حلقه ورم می کند، بسیاری از خانمها از یک جواهرساز حرفه ای می خواهند که حلقه شان را بریده و درآورد. اگر انگشت شما باد نکرده و می توانید حلقه تان را به راحتی دربیاورید قبل از اینکه خیلی دیر بشود این کار را بکنید. اگر نمی توانید دوری حلقه عروسی یا یک حلقه مهم دیگر را تحمل کنید آن را به یک زنجیر انداخته و دور گردنتان بیندازید تا در نزدیکی قلبتان قرار گیرد.

منبع "نی نی سایت"

وضعیت بابایی:

- بابایی نگو که وضعم هفته به هفته خرابتر میشه، کلی کار انجام نشده دارم. پروژه ام یه سه ماهی عقبه و کلی مقاله نخونده و ...

- بابایی کودک به خصوص کودک پسر همچنان به چاق شدن در نواحی شکم ادامه میده رادین خان اگه الان اسم یه خانم کوچولو رو شما بود منم چاق نمی شدم.

- پدر باید بره به کاراش در هفته 22 برسه

خب فعلا تا بعد عزیز دلم،

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)