رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

رادین مامان رو ندیدی ؟؟؟!!!؟؟؟

1390/4/29 12:55
نویسنده : بابا مهدی
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادینم

میگم مامانی رو ندیدی؟؟ همش قول میده بیاد اینجا پیش من و شما و همش یادش میره و هر چیم بهش میگم بدتر میکنه. خب امروزم باید بدون مامانی بگذرونیم. شاید داره لج ولجبازی میکنه. !! خب اشکالی نداره.

بذار ببینم امروز به رادینم چی بگم ... اممممممم...ممم.

رادینم چون یکم از دست مامانی ناراحتم (اصلا به قولاش عمل نمیکنه) بذار ببینم چطور می تونیم یکم سر به سرش بذاریم:

من میگم تو انتخاب کن خب؟؟!!؟؟

1) برم خونه پامو بندازم رو پام جلو تلویزیون تخمه بشکنم و پوسته هاشو همه جا بریزم جز تو بشقاب

2) با بطری آب بخورم

3) وقتی میاد تو اتاق اگه با تلفن صحبت میکنم سریع قطعش کنم با دستپاچگی

4) تو رستوران بی کلاسی کنم

5) اونا با اسامی مختلف مثل پریسا، اتوسا و . .. صدا کنم

6) مامانی دیگه بدون اینکه بهش بگم میاد پیش ما و خودش این پست رو پاک میکنه و یکی دیگه میذاره و مداوم اینجا حضور فعال پیدا میکنه و منم با کمی دلخوری میبخشمش.

رادینم منتظرم

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)