رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

اسمت انتخاب شد هوووووررررراااااا

1390/4/27 12:32
نویسنده : بابا مهدی
490 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی گلکم،

الان با مامان نشستیم و این متن را با هم برات مینویسیم.

راستی یه خبر دست اول دارم برات عزیزم. بالاخره بعد از کلی گشتن و سبک و سنگین کردن همه اسمای زیبا یه اسم کوچولوی قشنگ برا گل پسرمون انتخاب کردیم. بابایی افتخار انتخاب اسم شما را به مامانی تقدیم کرد و مامانی در نهایت سعی و تلاش و با نظر مثبت بابایی "رادین" را برای شما انتخاب کرد.

"رادین" یعنی جوانمرد و آزاده، ایشاالله وقتی که بزرگ شدی مثل اسمت بشی و اسمت رو دوست داشته باشی. این تنها یادگاری از من و مامانه به رادین عزیز که تا آخر عمر همراهشه. امیدوارم خوشت اومده باشه عزیز دل مامان و بابا.

راستی رادینم میدونی امروز چند روزت شده؟ امروز دقیقا 149 روزه که تو وجود داری و تازه یه چند روزه که تکون خوردنات شروع شده. رادینم مامان کلی با تکون خوردنات حال میکنه منم حست کردم عزیزم. با دستت زدی کف دست بابا "ای ول مرد من"

راستی رادین میدونی اسمت تو چه روزی انتخاب شد؟؟ روزی که بابا خیلی خیلی دوسش داره!! روز نیمه شعبان ( شنبه ساعت 12 ظهر 16-07-2011 ) واقعا روز عالی ای بود مبارکت باشه.

یه چیز دیگه عزیزکم، من و مامان خودت میدونی که چند روزیه داریم برات قصه میخونیم؟ خوشت اومده؟؟؟ دوسشون داری؟؟؟

رادین گلم پسرم میخواییم بریم کاری نداری عزیزم؟

فعلا خدانگهدار رادین جان،

مامان و بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)