رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

سفرنامه شماره 2 ** 17 اسفند تا تا 12 اردیبهشت **

1391/2/12 22:59
نویسنده : بابا مهدی
856 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام و خلاصه کلی سلام به همه ی دوستای گل نی نی وبلاگی. می دونم که احتمالاً دیگه داشتید نا امید می شدید از آپ شدن وبلاگ رادین کوچولو. اما بالاخره این آخرای سفر یه وقتی پیدا شد تا بیام و هم ثبت وقایع کنم و هم سری به دوستای گلم بزنم.

از اونجایی که زمان زیادی گذشته و اتفاقات زیادی هم افتاده مجبور به خلاصه نویسی هستم.

از همون روزهای آغازین ورود به ایران سفرهای زنجیره ای ما شروع شد و در هر یک از این سفرها ما بیشتر پی بردیم که این آقا رادین چقدر خوش سفره. سفر با ماشین، اتوبوس، هواپیما و حتی کشتی و قایق هیچ کدوم باعث نشد که این مرد کوچک ما اذیتمون کنه و ما هم نهایت سواستفاده رو از این قضیه کردیم و به هرکجا که می تونستیم رهسپار شدیم.

خط سیر رادینو پلو و خانوادش به شرح زیره:

تهران، اصفهان، چادگان، شیراز، جهرم، اصفهان، تهران، کاشان، اصفهان، بندرعباس، قشم، جهرم، شیراز، مشهد، اصفهان، خوانسار، گلپایگان، محلات و باز هم اصفهان تازه هنوز یه بار دیگه هم باید بریم تهران.

مدت اقامت توی هر کدوم از این شهرا هم از چند ساعت تا چند روز متغیر بود اینکه دیگه چه اتفاقاتی تو این سفرا افتاد خیلی طولانیه فقط خدا را شکر که هر چه بود خوبی بود و خوشی.

اما و اما مهمترین رویداد این سفر به عقیده ی من دندان در آوردن شازده کوچولوی ما بود بتاریخ چهارم اردیبهشت سال نود و یک در مشهد که هممون رو خوشحال کرد. آقا رادین پنج ماه و سه روزه بود!

 

اما اندر احوالات ای روزهای آقا رادین

شیطون، بلا، بازیگوش

غلت می زنه

هر از گاهی "بابا " میگه و دل همه رو آب می کنه و جالب اینه که بابا رو هم به باباش می گه هم به مامانش یعنی یه جورایی هنوز مفهوم کلمه رو درک نکرده و فقط می گه

شدیداً به پدربزگ ها و مادربزگ هاش وابسته شده تا بعداً حسابی از خجالتمون در بیاد و بیچارمون کنه

هر وقت دلش بخواد می زنه زیر آواز

پاهاشو شناخته و کلی باهاشون رفیق شده

دلش پر می کشه واسه غذا و سفره و دائم داره رد خوراکیهایی که می ره سمت دهان همه رو می زنه

عاشق دالی بازیه

یکی از تفریحات سالمش بپر بپر کردن روی کیبورده

تا بابایی رو می بینه فنراش بکار می افته و این یعنی اینکه بابا بیا بپر بپر بازی کنیم و تا مامانی رو میبینه یه لبخند بزرگ به اندازه ی عرض صورت تحویلش می ده و این یعنی مامانی بیا کارت دارم من رادین بی آزارم فقط یه کم شیر می خوام.

و تحولات بسیار دیگر که در آینده خواهم گفت.

سپاس برای وقتی که گذاشتید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان تارا و باربد
16 اردیبهشت 91 1:54
عجب سفری امیدوارم حسابی خوش گذشته باشه بهتون دلمون خیلی تنگ شده براتون دندون نو مبارکه پسر گلم
مریم مامان عسل
17 اردیبهشت 91 13:43
سلامممممممممممممممم همیشه بهسفر و شادی. خوشحالم که بهتون خوش گذشته و میگذره. وای رادین باورم نمیشه یکی ازون وقتایی که برای صدمین بار وبلاگتو باز میکردم تا خبر جدید بخونم، تو همینجا نزدیک خونه ی ما توی حرم امام رضا بودی. مگه قول ندادی بیای مشهد میای خونمون عسلی رو ببینی؟ دندونت مبارک کوشولوی من.
مامان آرشیدا قند عسل
17 اردیبهشت 91 14:08
سلام خوبید؟ حسابی گشتید هان خوشحالم که خوش گذشته امیدوارم تا آخرش اینجوری باشه آفرین رادین دندونت مبارک باشه خاله حسابی پیشرفت کردی هان بلا
سمانه
18 اردیبهشت 91 10:05
سلام رادین خاله دیگه حسابی مارو نگران کرده بودی فقط از خدا می خواستم که هرجا هستی صحیح و سالم در کنار خونواده شاد یاشی مواظب خودت باش رادین کوچولو.....دندون در اوردنتم مبارک باشه
مامان کورش
19 اردیبهشت 91 15:12
سلام رادین جون،پسر شیطون با پسر من دوست میشی؟


باعث افتخاره
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 17:07
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم. روز مادر مبارک
منامامان یسنا
22 اردیبهشت 91 14:44
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، روزت مبارک باد.
مامانی وروجک
22 اردیبهشت 91 15:45
سلاااااااااااااااام کلی دلمون براتون تنگ شده همیشه به شادی و تفریح. رادین جونی دندون دار شدنت مبارک ولی چه زود در اومدن مرواریدات.امیدوارم همچنان بهتون خوش بگذره و منتظر عکسای خوشگلت هستیم .بوووووووووووس
مامانی روژینا
22 اردیبهشت 91 18:21
سلام اقارادین اولین باره که میام وبت باید بگم ماشالا نازی ودست نوشته های قشنگی داری خیلی خوب می نویسی اگه دوست داشته باشی لینکتون کنم شماهم مارا لینک کنید مرسی


مرسی حتما
رادین
22 اردیبهشت 91 23:06
رادین کوچولو به وطن خوش اومدی
مامان تارا و باربد
23 اردیبهشت 91 11:05
مهربان روز زن و مادر بر تو مبارک باشد
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 15:32
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامان نیلای
23 اردیبهشت 91 15:52
روزت مبارک مامانی
مامانی روژینا
24 اردیبهشت 91 14:57
سلام وبلاگ خوبی دارین وخیلی هم خوب مینویسین ادم دلش می خواد تااخرش رو بخونه من لینکتون کردم اگه دوست داشتین به ماهم سربزنید
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:46
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك
مامان رهام
25 اردیبهشت 91 10:41
سلللللللللللللللللللللللللللام.........................واااااااااااااااااااااااااي چرا اينقد دير خيلي نگرانتون بودم......................خدارو شكر كه بهتون خوش گذشته...........................رادين فسقلي رو ببوسيد...............................اي كاش يه دونه از عكساشو ميزاشتيد دلمون براش تنگ شده.....................يه عالمه بوس واسه رادين كوچولو........................فرناز جون روزتم مبارك عزيزم
مامان نفس طلایی
28 اردیبهشت 91 12:58
سلام خوشحالم که دوباره مطالبتون و خوندم . واقعا سفر بخیر و افرین به این پسر همراه ادامه ی سفر هم با خوشی براتون باشه انشالله
خاله جون احمد
2 خرداد 91 16:40