رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

2 ماهگیت مبارک مرد کوچک

1390/10/28 17:55
نویسنده : بابا مهدی
786 بازدید
اشتراک گذاری

اوخ اوخ اوخ مثل اینکه دعوا بین مامانی و رادین بالا گرفته. یکی شکایت میکنه و اون یکی شسته میشه و آویزون میشه!!! ببین اینجا چه خبره!!!! وای وای وای

رادینم اومدم اینجا 2 ماهگیتو تبریک بگم که دیدم بد جوری با مامانی زدید به تیپ هم!!! آخه پسر خوب، تو که زورت نمی رسه مگه مجبوری!!! آخه مگه مجبوری پسر خوب با مامان کل بندازی تا اینجوری بندازتت رو بند لباسی تا خشک بشی!!! خوب شد؟؟ راحت شدی؟؟؟ حتما میگی چرا تو دعوا نیومدم طرف شما را بگیرم؟؟؟ خب بذار برات بگم که بابایی زرنگ تر از این حرفاس که بیاد طرف شما رو بگیره و تو عکسای بعدی خودشم کنار رادین آویزون بشه !!!!!

راستی دیدم پا تو کفش من کردی!!!! چشمم روشن!!! لباسای منو میپوشی؟؟؟ کتابای منو پخش و پلا میکنی؟؟؟ وای وای وای!!!

باید اصلا منم برم سراغ همون قانونای اولیه که برا شما طراحی کردم تا یه کوچولو دیگه یادت باشه پا تو کفش بابایی نکنی!!!!

حالا باشه میگذریم ولی گوشتو بیار جلو باهات کار دارم:

ببین پسرم شما امروز 2 ماهت شده و دیگه مردی شدی!!!! میدونی که من 11 ماه منتظر این روز بودم که با مرد 2 ماهه ی خودم یه گپ مردونه ی ممنیستی (ضد فمنیست) بزنم!!! اول و آخرش تو مردی و من باید تو رو تو گروه مردا راه بدم ولی قبلش باید چند تا کار انجام بدی که صلاحیتت تایید بشه!!!

- تو بخش بهونه گیری و ایرادای بی پایه و اساس که لازم نیست کار زیادی انجام بدی و خودت استادی. دستش نزن که خراب میشه!!!

- صدات هنوز نازکه و یکم باید روش کار کنی!!!

- بخش سیبیل قضیه رو بابایی باید بیشتر کار کنه که به شما برسه!!!!

- خوابیدن با صدای گنجشک لالا، خرچنگ لالا و ... ممنوع!!!! مگه 90 چشه!!!! بشین پاش 20 دقیقه ای خوابیدی!!!

- فاجعه تو بخش خوردن دستاته!!! نخور اینا رو پسر خوب!!! اصلا شمایل مردونه نداره!!!

- یکم بیشتر بیا تو جمع مردونه و با بابایی بیشتر باش تا پادشاهی کنی!!! فردا بهت میگن بچه نه نه بعد من باید بیام سرشکستگیش رو جمع کنم!!!

- بابایی اگر پدرتو کشته بود زنده نبود پس باهاش که پدر کشتگی نداری که اینقدر با اخم نگاش میکنی ولی اشکالی نداره همینو نگه دار خوبه!!!

حالا اینا رو که درست انجام دادی بگو تا بقیشو برات بگم

فعلا 2 ماهگیت مبارک مرد کوچک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

H .m
28 دی 90 18:23
Happy birthdayyyyy
مامان نفس طلایی
28 دی 90 20:40
دو ماهگیت مبارک عزیز خاله
محيا كوچولو
29 دی 90 1:09
روزها زودتر از اون چيزي كه فكر ميكنيم ميگذره، دوماهگيت مبارك گل پسر، ايشالله هزار ساله شي، عكسهات خيلي خوب بود
مریم مامان عسل
29 دی 90 11:00
وای خدای من دلدرد گرفتم از بس خندیدممممم
مامان آرشیدا قند عسل
29 دی 90 17:57
هوررررررررررررراااااااااااااااااااا قربونت برم با اون ابروها و سبیلهای مردونه ات دو ماهگیت مبارککککککککککککککک عزیزم انققققققققققده دلم میخواد گازت بگیرم که نگوشوخی کردم
مامان علی
30 دی 90 9:16
دو ماهگیت مبارک رادین خان آخ اخ آخ اینگار کار داره به جاهای باریک میکشه رادین وکیل خوب خواستی خبرم کن خاله باشه؟ خیلی باحال بود اول صبحی با نشاط شدم
مامان تارا و باربد
30 دی 90 12:17
مبارك باشه شيطون
سمانه
30 دی 90 18:00
دو ماهگیت مبارک مرد کوچک
مامان آیهان جون
30 دی 90 19:05
سلام رادین جون خوشگل و بامزه خاله، دو ماهگیت مبارک بزرگ مرد کوچک, عکسات خیلی خوشگل و بامزه ن. همه متن هاتون زیبا و نمکیه
مامان رادین
30 دی 90 19:42
دو ماهگیت مبارک باشه مرد کوچک
منا مامان الینا
1 بهمن 90 0:26
سلام رادین جون 2 ماه و دو رزگیت مبارک گل پسر
خاله جون احمد
1 بهمن 90 1:02
عزیزم 2 ماهگیت مبارک چقدر بانمک شدی پسر بلا
زهره
1 بهمن 90 10:19
رادین جان دوماهگیت مبارک خیلی با سلیقه هستی مامان فرناز .من شمارو لینک کردم اگه دوست داشتی وب من رو لینک کن.


با افتخار لینک شدید
مامان رهام
1 بهمن 90 10:33
دو ماهگيت مبارك بزرگ مرد كوچك
مامان خانوم
1 بهمن 90 12:11
دوماهگیت مبارک ماه کوچک زندگی مامان فرناز و بابا مهدی!
عسل کوچولو
1 بهمن 90 17:53
رادین ببین من چقدر بابامو دوست دارم از من یاد بگیر و فقط به حرفای بابات گوش کن


مامان سید کوچولو
1 بهمن 90 18:37
معرکه بود. چه بابا و مامان باحالی هستین شما... این عکسها رو تو خونه ترتیب دادین؟ بابا ول کنین کوچولو رو بذارین از دست شما یه نفس راحت بکشه


اره خاله همشو تو خونه گرفتن!!!! می بینی من چی میکشم از دست اینا!!!!
خاله جون احمد
3 بهمن 90 21:50
سلام عزیز خاله
وبلاگت خیلی قشنگه
اجازه میدی لینکت کنم


باعث افتخاره!!
مامان آرین
5 بهمن 90 9:42
دو ماهگیت مبارک باشه عزیز خاله.
مامان نفس طلایی
5 بهمن 90 20:30
مریم مامان عسل
6 بهمن 90 1:24
سلام رادینم. خوبی کوچولوی خوشگل خاله؟ ما خوبیم عزیزم. مرسی که به وبلاگمون سر میزنی. من و عسلی دوستت داریم.
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
6 بهمن 90 7:41
الهی که همییییییییشه سلامت باشی رادین کوچولو
مامان یسنا
8 بهمن 90 16:56
سلام ببخشید من دیر رسیدم به دعوا سوتم گم شده بود نتونستم به داوریه دعوا برسم پوزش منو بپذیرید.2ماهگیت مبارک مرررررررررد.


خاله جون بازم لینک رو نذاشته بودی. کلی گشتم تا پیدات کردم.
مامان محمدجان
9 بهمن 90 0:29
2 ماهه شدنت مبالکهههههههههه عزیزم عجب قوانین سختی داره این جمع مردونههههههههههههه
فریبا
9 بهمن 90 18:57
دو ماهگی رادین عزیز مبارک.. چقدر زیبا و خلاقانه بود عکسهای رادین.. به بابای رادین تبریک به خاطر داشتن چنین همسر هنرمندی و به مامان رادین تبریک به خاطر داشتن همسری با این دست به قلم زیبا... از آشناییتون خوشحال شدم..
عسل کوچولو
10 بهمن 90 0:21
سلام رادین جونم. کجایی؟ من و مامانم هر روز میایم خونتون اما کسی خونه نیست! دلمون تنگ شده واست. بیا عکس جدید بذار. راستی رادین جون من واکسن زدم نه یکی ها دو تااا! یه قطره کخ هم خوردم. ببین چه شجاعم!
nini mum
10 بهمن 90 8:20
سلام مهراد کوچولو.حتما بهم سر بزن.یه خبر جدید دارم.


خاله من رادینما!!!
nini mum
10 بهمن 90 8:21
سلام خوشکل خاله.یه خبر جدید دارم.حتما بهم سر بزن.
محيا كوچولو
10 بهمن 90 15:48
پ كوجاي پسرچي؟!


آخه دادا یوخته کار دارم
خاله جون احمد
10 بهمن 90 20:33

سلام رادين جون
كم پيدايي خاله؟
كجايي خوش ميگذره؟


والا من میخوام بیام مامانی و بابایی نمیارنم
مامان تارا و باربد
11 بهمن 90 8:03
عزیز خاله کم پیدایی دلمون برات تنگ شده حسابی ... کجایی ناقلا


منم دلم براتون تنگ شده بود
الينا گلينا
11 بهمن 90 10:59
چه عكسهاي بانمكي عزيزم


میسی
مامان نفس طلایی
11 بهمن 90 22:46
رادین جون مامان و بابا رو حسابی مشغول کردی هااااااااااااااااااا اخه وقت نمی کنن بیان و وبت و اپ کنن اره


اره خاله ببین چقدر کم کاری میکنن
مامان رهام
12 بهمن 90 10:13
سلام خبري ازتون نيست.اميدوارم سالم و تن درست باشيد
مامان علی
12 بهمن 90 16:00
کجایی لادین دلم پوسید نکنه گرفتارت کردن نکنه الان در بازداشت بسر می بری بیام وثیقه بذارم؟؟؟؟


نه خاله جون!!! این مامان و بابا دیگه مگه محل میذارن به من!!!! مامان و بابا آخه اینقدر بازی گوش
مامان یسنا
13 بهمن 90 17:06
ای وااااای ببخشید یادم میره....پیری وفراموشی
مامان وروجک
13 بهمن 90 20:27
@};بزرگ مرد کوچک دو ماهگیت مبارک
دخترخاله رادین
15 بهمن 90 13:20
سلام پسرک ناز الهی فدای شما شم من
به رادین ما هم سر بزن خیلی خوشحال میشه دوستی مثل شما داشته باشه


چشم همین الان تو وب آقا رادین هستم
براي تو
17 بهمن 90 11:28
اخي دو ماه شد دو ماهگيش ميارك باشه عكس ها هم خيلي بل حال بود
خاله جون احمد
17 بهمن 90 19:12
سلام عزيز دلم خوبي خاله جون؟سر مامان و بابا را حسابي گرم كردي اصلا وقت ندارند بيان تو وبت و به روز كنن انشاالله هر جا هستين خوش باشين
مامانی شیما وحدیث
18 بهمن 90 22:03
سلام عجب صحبت های باحالی با این مرد دوماهه ی ماداشتین کلی فیض بردیم خیلی هم نمیخواد بچه رو ازالان مردونه بار بیارید ،حالا مردا خیلی ..... راستی دوماهگیت البته الان نزدیک سه ماهگیت مبارک .
آسمونی ها
18 بهمن 90 23:08
سلام خوبین؟ آقا رادین خوبن؟ نیستین!!! کم پیدایین!!! منتظر پست جدید هستیما ... زود باشید
مامانی درسا
19 بهمن 90 1:19
دو ماهگیت مبارک پسرم انشاالله 120 ساله بشی . مامانی و بابایی مهربون به وب دختری منم تشریف بیارین خوشحال میشیم .
مامان تارا و باربد
19 بهمن 90 3:41
كجايي نيستي ايشالا كه خيره
دخترخاله رادین
19 بهمن 90 17:44
ممنون رادین دوست جونم