رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

دفاعیه مامان وبابا

1390/10/27 12:30
نویسنده : بابا مهدی
672 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست آقا رادین شیطون. آخه پسر خوب این چه کاریه؟حالا دیگه میای علیه مامان وبابا افشاگری می کنی؟ ما که تمام وقت در خدمت شماییم. نذار بگم چه کارایی می کنی ها.بگم؟ بگم؟ بگم تازگیا یاد گرفتی تو خواب یهو گریه کنی تا بیایم کلی نازتو بکشیم؟ بگم وقتی داریم با مامان جون و بابا جون چت می کنیم دستتو تا مچ می کنی تو دهنت که همه فکر کنن گرسنه ای. بگم چجوری از خجالت پوشک در میای؟اصلا بگم با اون سیبیلای مردونه خوشکلت هنوز شیر می خوری؟و کلی چیزای دیگه که نمیگم ولی اسنادش موجوده!!!!

اصلا حالا که اینطوریه چندتا از عکساتو میذارم که همه بدونن روزگار آقا رادین تو خونه ما چطوری میگذره.

 

چیه خوب دارم گنجشک لالا گوش میکنم!!!

 

پا تو کفش بابایی؟!

 

out of service

 

یکی بیاد منو ببره پیک نیک

 

بدون شرح!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا مامان مرسانا
27 دی 90 13:05
قربون این پسمل نازو بانمک برم من......کلی خندیدم با عکسات مخصوصا اونی که پا تو کفش بابایی کردی.....
مامان آرشیدا قند عسل
27 دی 90 13:38
عزیز دلم این مامان و بابا چه بلایی بر سر شما آورده ، وای چه اخمی کردی انگار زیاد از کیف و کفش بابایی خوشت نیومده ، آخی حالا دیگه مامانی با لباسهای دیگه شما رو میشوره و بعد از بند لباس آویزونت ای جانم با اون قیافه معصومی که به خودت گرفتی خییییییلی با نمکی میبوسمت هزار تا


میبینی خاله!! میبینی دارن با من چکار میکنن!!!؟؟؟
مامان احسان
27 دی 90 14:31
سلام چه عکسهای با نمکی
مامان علی
27 دی 90 14:32
الاااااااااااااااااهیییییییییییییییییی من غش کردم و دیگر هیچ!!!!!!!
عکسا خیلی قشنگ و بامزه بودن حظ کردم ازینهمه ذوق رادین بنظرمن شکایتتو پس بگیر دلت میاد با این مامان و بابای خوش ذوق؟ اصلا مجبوری که پس بگیری با این همه آثارجرمی که از خودت بجا گذاشتی


دیدی خاله یه کوچولو شکایت کردم اویزونم کردن!!!!
مامان یسنا
27 دی 90 20:14
چه ایده های جالبی برای عکس گرفتن دارید


مرسی
الهه ناز
27 دی 90 23:21
چه عکس های جالبی گرفتین از گل پسر


لطف دارید راستی نتونستم بیام تو وبلاگتون فکر کنم آدرس را وارد نکردید


مریم مامان عسل
28 دی 90 0:26
وای الهی خاله مریم فدای تک تک این عکسای خوشگلت بشه عزیزم! دوست دارم. دوست دارممممم. دست مامان بابای هنرمند درد نکنه که هرچند دیر به دیر میان اما با دست پر آپ میکنن! انقدر خندیدم به این ژستای خوشگلت! 10 بار اومدم نگات کردم اما عسلی نمیذاشت کامنت بذارم! حالا خوبه شما ژستتو حفظ میکنی این عسلی شیطون که انقدر دست و پا میزنه! یک عکس درست نمیذاره بگیرم ازش! عاشقتم رادین خوشگل شیرین نازمممم! الهی بزرگ شدنتو ببینم عزیز دلم.
مامان تارا و باربد
28 دی 90 1:14
سلام عزيزم ماشالا روزبروز خوشتيپتر چه عكساي خوشگلي وسط كتاباي مامان و باب خوش مي گذره اول برات بگم منم تو 2 ماهگي بچه ها يه اش رشته حسابي نوش جان كردم در عوض 4 روز گرفتار بوديم دوم اينكه پسر گلم بعضي چيزا كه اسمشو نميارم درد نداره ولي گريه زاري داري براي به جا آوردن رسم و رسومات لازمه تا بقيه باورشون بشه اميدوارم هميشه شاد و خندون باشين
مامان رهام
28 دی 90 10:04
سلام به به چه عكسايي بابا و مامان هنرمند چقد حال كردم با اين عكسا مخصوصاً با كفش و كيف باباي.يه عالمه بوس تقديم با رادين فسقلي خودمون
مامان نفس طلایی
28 دی 90 15:16
واااااااااااااااااااااااااااای عکسای مثل همیشه فوق العاده بود احیانا شما دوره ی عکاسی ندیدین ؟ اخه عکسا کاملا حرفه ای و زیبا ست


نه خاله این مامان و بابای من اگه دوره دیده بودن که من اینقدر شاکی نمی شدم ازشون که!!!
یاسمن مامان رادین
4 بهمن 90 20:26
چه عکس های نازی خاله جووووووووونی. الهی همیشه شاد و سالم باشی
مامان آرین
5 بهمن 90 9:40
هاهاهاهاهاها عکسات خیلی بامزه بودن رادین جونی . حالا دیگه پا تو کفش بابا میکنی هان ؟ آقای بابا حواست باشه این رادین از اون بچه ها نیست ها که حواسش نباشه . ماشالا ماشالا خوب حواسش به کاراتون هستا ))))
سحر مامان آراد
10 بهمن 90 19:37
ای جونم چه جیگر شدی
چه عکسای با نمکی چه با سلیقه
فرناز جون اگه ناراحت نمیشی از ایده ات استفاده کنم


خواهش میکنم خوشحالم میشم عکسای اراد گلم رو ببینم
مامان وروجک
13 بهمن 90 20:31
@};بهبه به اقا رادین خوش تیپ و با سیاست عکسات خییییللللییییی با حالن دست مامان وبابای مهربونت هم درد نکنه با این همه سلیقه وذوق !!!!
ثمین
5 اسفند 90 23:46
چ خوشکل!