رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

روزگار بابایی

1390/10/1 17:22
نویسنده : بابا مهدی
599 بازدید
اشتراک گذاری

ای فدای اون چهره جدی مردونت بشم من که نیومده دنگ و فنگ زندگیمونو مال خودت کردیو داری برامون پادشاهی میکنی. آخه نمی دونم به ابروهای مردونت که هر دفعه اخم میکنی دل بابایی میریزه قسمت بدم یا به اون سبیل طلایت!!! بابا بزرگوار،... عزیز... دوست داشتنی .... مهربون آخه روششو به منم یاد بده!!! چجور اخه تو یه ماه اینطوری مخ ما رو زدی هان!!!!

فدای اون سیستم گوارشی ردیفت که تمام بورس بابایی رو تبدیل به پی پی کرده!!!! آخه باکلاس، قشنگ !!!! این بود قرار ما؟؟؟!!!!

قرار بود وقتی اومدی حواست به بابایی باشه!!! میدونی الان بابایی زیر برف و بارون و کولاک نشسته و از گرسنگی به خودش میپیچه !!! (یاد دختر کبریت فروش افتادم گریه)

قرار بود اگه بابایی اومد بغلت کرد تو هم تحویلش بگیری نه اینکه مثل مخزن جابجایی شیر عمل کنی و هر چی خوردی بریزی رو لباساش!!!!

چند روز پیش گفتم اگه زنت بدم کار تمومه!!! رفتم و صحبت های اولیه رو با عمو ایراج برا گلرو و شما کردم و مهریه ام یه کالسکه صفر و 4 سال پوشک پمپرز قرار شد بدم که آقا داماد جلو مادر زن و پدر زن ... گلاب به روتون... آخه پسرررررررر من چی بکشم از دست تو. خوب شد !!!! همه چی بهم خورد!!!!

تازه این چه وضع خندیدنه!!! هفته ای یه خنده !!!! اگه من جای تو بودم یکم کارای خودمو میشنیدم یه هفته میخندیدم!!! خوب شد تو دک و فامیل جا افتاده رادین اخمو!!! از این بدتر میگن اخماش به باباش رفته!!! بابایی اخه چرا!!! اخه چرا با من اینکارا رو میکنی!!!؟؟؟؟ یه کوچولو جلف باشیم بد نیستا!!!!

به به به چشمم روشن دیگه خبر چینی ام که میکنی!!! مگه مرد نشدی!!! این چه کاری بود کردی اخه!!! من یه کوچولو سرت رو از روی دستم جابجا کردم حالا باید تا بری پیش مامان بزنی زیر گریه و هی به من نگاه کنی!!!! رادین خان نداشتیما!!!!!

خب عزیز دلم با همه شیرینی هات، با همه کارای دوست داشتنیت بد جوری رفتی تو قلبم. رفتی همونجا که مامانی رفته و میدونم که تا زنده ام حالا حالا نمی تونی در بیای.

دوست دارم رادینکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

mamani helena
1 دی 90 18:20
salam mashala che pesare nazi darid khoda hefzesh kone dost dashtid be ma ham sar bezanid
مامان نفس طلایی
1 دی 90 22:12
خوش بحال این پدر و پسر
شیوا
2 دی 90 12:14
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .
مامان کوروش
2 دی 90 18:24
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
3 دی 90 15:08
سلام مامان و بابای مهربون
لحظه های بودن با رادین جون رو خیلی قشنگ مینویسید ، پسر شیرین و دوست داشتنی دارین
خدا براتون حفظش کنه


ممنونم
مامان علی
3 دی 90 18:59
وای چقد خوب زبون همو می فهمین پدرو پسر. من می میرم واسه این کل کل های پدرانه. پست شادی بود ممنون. روزهای خوبی رو براتون آرزو می کنم به زلالی و پاکیه رادین جون
مامان وروجک
3 دی 90 22:06
این رسم نی نی هاس که پی پی کنن و شیر بالا بیارن شما با بزرگواری تحمل کنید که همه ی نی نی ها همینن از جمله شاه پسر من
جغله کوچولو
3 دی 90 23:54
سلام بر شما . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
محيا كوچولو
4 دی 90 20:53
من ميگم چرا اين بچه اينقده جديه؟!همش تقصير بابائيه.آخ كه رادين جون ميبيني چه كيفي داره تو پوشك پمپرز... من كه گفته بودم
مامان یسنا
5 دی 90 12:01
مامانی فری
6 دی 90 10:27
عکسهای شب یلدارو گذاشتم منتظرت هستم عزیزم نظر یادت نره
مامان کوروش
6 دی 90 12:55
محیا کوچولو
6 دی 90 13:02
رادین جون ما که راضی به زحمت نیستیم شما از این راه دور بخوای رای بدی
چون رای گیری با پیامکه. ولی حالا میگم شاید نیروهای شما که داخل ایرانن خواستن رای بدن :
کد زیر را به شماره 09354000537 پیامک کنید: 158 157 151



رای میدم محیا خانم نگران نباش :d
مامان آرشیدا قند عسل
6 دی 90 22:37
مرسی رادین جونم بخاطر قلب پاک تو من خوب خوب شدم امیدوارم تو هم همیشه سالم و سرحال باشی .
فرقی نمیکنه میخواین آدرس بدین با گل و شیرینی خدمت برسیم!!!!!


چشم حتما ادرس هم میدیم خدمتتون
مامان محمدجان
7 دی 90 10:28
سلام
خوبین؟رادین جان خوبه؟
ایشالله که همیشه زندگیتون پر از عشق و شادی و آرامش باشه


و همچنین
مامان آرین
7 دی 90 11:21
ها ها ها ها آفرین رادین آرین که حسابی کیف کرد. راستی یادت نره که کارخرابی فقط توی پوشک تمیز تازه عوض کیف میده


اره واقعا.