رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

بالاخره ثبتت کردم

1390/10/1 12:40
نویسنده : بابا مهدی
990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من،

دیروز سه شنبه 29 آذر بالاخره طبق وقتی که از سفارت گرفته بودم قرار بود برم هامبورگ که ثبتت کنم. ساعت 5 صبح از خواب بیدار شدم البته اگه شازده برامون خوابم گذاشته باشن!!!! سرمای هوا خیلی زیاد بود و باد برف ریزه ها رو به صورتم میزد ولی همش به فکر این بودم که از قطار جا نمونم و به وقتی که گرفته بودم برسم تا گل پسرم بیش از این بی شناسنامه نمونه!!!

وقتی به سفارت رسیدم حدود ساعت 8:30 صبح بود و تقریبا هیچکی اونجا نبود. رفتم به باجه 3 که مخصوص شناسنامه بود و تمام فرم هایی که از قبل پر کرده بودم رو تحویل دادم و منتظر نشستم. نیم ساعت بعد شناسنامه رادین خان به ثبت رسید و دادن دست من. من که از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شده بود سریع برا پاسپورتت اقدام کردم و یه عکس کوچولوی بامزه که من و مامان ازت گرفته بودیم رو توش برات زدن!!!

بعد از گرفتن گذرنامه سریع رفتم ایران ایر و بلیط اولین سفر عمرت رو گرفتم که انشاالله چند ماه دیگه ببرمت و ایران رو بهت نشون بدم.

راستی یه جشن کوچولو هم بعد از ظهر گرفتیم که یه عکس از اون رو برات اینجا میذارم. دوست دارم رادینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نیلای
1 دی 90 3:04
رادین جان یلدا مبارک 120 تا یلدا ببینیییی
محيا كوچولو
1 دی 90 12:52
مباركه رادين جون. ايران منتظر توست
سمانه
1 دی 90 18:30
مبارک باشه گل پسر
مامان رهام
3 دی 90 13:04
ميارك باشه رادين كوچولو.چند وقته ايران نيومدين.قصد برگشت داريد.


مرسی خاله. من از اول عمرم نیومدم، مامانی و بابایی هم دو سالی میشه!!! انشاالله یه سفر 2 ماه قصد داریم بیاییم برای عید.
مامان وروجک
3 دی 90 22:04
رادین جان شناسنامه وپاسپورت مبارک


میسی خاله
مامان آرشيدا قند عسل
3 دی 90 23:44
به به مباركه رادين خان شناسنامه و پاسپورتت مباركت باشه اومدي ايران به قند عسل من سر ميزني؟!!


میس خاله جون. حتما، ادرس بدم یا ادرس میدید؟؟؟
مامان نفس طلایی
6 دی 90 21:59
انشاالله اسم رادین جون جزء بنده های خوب خدا خیلی وقته که ثبت شده البته همراه پدر و مادر گلش .... پیشاپیش به ایران عزیزمون خوش میاید


مرسی خاله
مامان محمدجان
7 دی 90 10:30
شناسنامه دار شدنت مبارک عزیز خالههههههه
مامان آرین
7 دی 90 11:19
وااااااااااااااااای الهی قربونت برم شناسنامه و پاسپورتت مبارک باشه آقا کوچولووووووو


میسی راستی خاله واقعا ممنونم به خاطر پستی که برا من نوشتی. مامانی و بابایی کلی خوشحال شدن
آسمونی ها
18 دی 90 17:28
به نام زدنتون مبارک