رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

وای که چقدر منتظرتیم عزیز دلم.

1390/2/18 12:29
نویسنده : بابا مهدی
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی؟؟؟ حالت چطوره؟

امروز با مامانی داشتیم کنار دریاچه راه میرفتیم و هر چی بچه نی نو مثل بعدا تو میدیدیم مامانی و من باهاش بازی میکردیم و همش تو رو تصور میکردیم.

وای که چقدر منتظرتیم عزیز دلم.

من و مامان که برامون فرقی نداره که تو دختر باشی یا پسر (سالم باشی برامون کافیه) ولی هردومون دوست داریم کچل باشی هم با نمک میشی و هم کلی بهت میخندیم.

بابایی راستی مامان مریم و بابا احمد برات ماهیانه در نظر گرفتن ما هم چون میدونیم اونا از رو ذوقشون این کارا رو میکنن شاید قبول کردیم.

خب رفتم با مهد کودک هم صحبت کردم ببینم کجا میتونیم بذاریمت اخه میدونی که من و مامانی تو این کشور غریبیم و هر دو تامون خونه نیستیم. فعلا که با مامانی و بعدا احتمالا تا ظهر شما هم با بری بیرون از خونه ولی مهد کودک شما کنار بابایی تو دانشگاهه.

دیگه خبر خاصی برات ندارم. بابایی عاشقته.

شبت بخیر کوچولوی من

بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)