رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

یاداوری چند نکته به آقا رادین!!!

1390/8/4 11:11
نویسنده : بابا مهدی
530 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی رادینم!!!

از اونجایی که دیگه کم کم داری میای و ما چشممون به جمال متبرک شما روشن میشه دیدم بد نیست یه سری چیز رو بهت یاداوری کنم!!!

1) من مرد خونه ام نه شما!!!

2) تو خونه ما دموکراسی فت و فراوووووونه و من معمولا حرف دموکراسی وار میزنم و بقیه باید گوش کنن!!!

آخ ببخشید!! معنی دموکراسی رو بلد نیستی!!! خب مهم نیست!!! فقط حرفای بابایی رو تایید کن خب!!

3) غذا باید باب میل همه باشه و همه باید غذاهایی که بابایی دوست داره بخورن!!!

4) تمامی القاب عشقم، عزیزم، جوووونم و .... مختص باباییه و شما حتی سرت رو بر نگردون!!!

5) بازم تکرار میکنم همیشه من وسط میشینم حتی اگه دوتایی بریم بیرون!!

6) شما کلا پوشک پمپرز دوس نداری و نمی خوای خودتو قاطی مسائل مادی این دنیا بکنی!! اصلا از زرق و برق دنیا به دوری!!!

7) اصلا دوست نداری که بابایی بیاد تمیزت بکنه!!! اینو خیلی وقته میدونم!!!

8) وقتی من خونه ام اگه خواب نیستی فقط بخند!!!

9) کارتون هم فقط اونایی که من دوست دارم رو شما حتما دوست داری!!!

10) هر چی بابایی بخره به به به به !!!!

11) خودت میای این وبلاگت رو تحویل میگیری!!!

12) تو از تمام کارای بابایی خوشت میاد و کف میکنی!!!

13) بابایی یه قهرمانه!!!!

14) هر کاری بابایی دوست داشت بکنه شما یه رای مثبت بهش میدی!!!

خب فعلا برا امروز کافیه تا بازم فکر کنم و باهات این روزای اخر اتمام حجت کنم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الينا گلينا
3 آبان 90 13:40
نظر ما؟هر چي آقامون بگه


معمولا هم میگن چشم :d
مامان مبینا
3 آبان 90 14:18
آخی دلم برای رادین و مامانیش می سوزه. آآآآآآآآآآآآآآهای کسی نیست بیاد دلش برای من و دخترم بسوزه
قاشق و چنگال مخصوص کودک
3 آبان 90 14:29
ست قاشق و چنگال مخصوص کودک دلبند شما برای افزایش میل کودک به خوردن غذا بسیار شیک و با کیفیت عالی تهیه شده از استیل مرغوب و پلاستیک از نوع abs در رنگهای مختلف و دارای جذابیتی فوق العاده برای کودکان دلبند شما
سحر مامان آراد
3 آبان 90 14:33
رادین جان بزن اون دست قشنگه رو به افتخار بابایییت
مامان نفس طلایی
3 آبان 90 21:38



:d
مامانی وروجک
4 آبان 90 10:52



منا مامان الینا
4 آبان 90 12:43
این دیگه آخرررررررر دموکراسی بود!


مامانی وروجک
4 آبان 90 13:49
وای چه دیکتاتوری خدا به دادت برسه خاله جون راستی اون شکلکهای متعجب واسه این بود که از دیشب فقط مطلبتون تیتر داشت از متن خبری نبود با اجازه لینکتون کردم
مریم مامان عسل
4 آبان 90 17:31
آقای پدر بذار رادین بدنیا بیاد اونوقت معنی دموکراسی رو بهت نشون میده! کافیه یه جیغ بزنه تا هر چی میخواد فراهم بشه. البته میدونم این حرفم برای بچه ها بد آموزی داره. اما نی نی ها خیلی زود یاد میگیرن به چیزایی که میخوان برسن از جمله پوشک پمپرز و کارتون مورد علاقه و جذب کامل توجه و القاب محبت آمیز از جانب مامان به خودشون!
محيا كوچولو
5 آبان 90 14:48
تا كمتر از يك ماه ديگه معني واقعي دموكراسي را ميفهمي باباي رادين