رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

رزق و روزی

1390/7/28 12:10
نویسنده : بابا مهدی
488 بازدید
اشتراک گذاری

به به رادین خان!!!

از این طرفا!!!

میگفتی گاوی، گوسفندی، مرغی یا تخم مرغی قربونی کنیم!!! شازده نیومده می خوای خودتو بزنی به اون راه که ما رد شیم بریم؟؟!!!

به به به!!! چشمم روشن!!!

که الان ما دوتا شدیم بدشانسی شما دیگه آره!!!!

باشه بگذریم ولی هر چی بگی و نگی ما که عاشقتیم کوچولو!!!

رادین جان با مامان جون و بابا جون ماههای اول که شما اومده بودی صحبت میکردیم و اونا هی به ما میگفتن رادین خودش رزق و روزی خودش رو میاره!!! بعد یه سری اتفاقات افتاد و حالا که متوجه شدم شما اون داخل گوش وایسادی !!!! شکم به یقین تبدیل شد که آره خودشه!!!

رادین جان آقا جون رزق و روزی خودت رو نگه داشتن یه کوچولو با پول زور گرفتن فرق داره!!! اینا که تو حساب باباییه همش که رزق و روزی نیست که میخوای همشو بگیری که!!! یکمیم مال خورد و خوراک ماس!!

در ضمن رزق و روزی رو وقتی میدن به یکی که خرجش کنه دیگه گیر نمی دن که من این جنسو نمی خوام و اون جنسو میخوام این رنگو نمی خوام و اون رنگو میخوام!!! رزق و روزی اینه که ادم ساکت یه گوشه بشینه تا براش بیارن نه گیر بده تا بگیره!!!

مثلا اون کالسکه رو نمی خواستی چرا حساب بابایی رو بستی که نتونه پولشو بده!!! شاید مامانی و بابایی اونو میخواستن!!! حالا هم اون یکی رو که برات خریدیم رو دیگه چیکار به رنگش داری آخه؟؟!!!! پسرم آنلاین خریدم سخته !!! تو رو خدا نکن این کارو!!! در ضمن هنوز نمی تونیم سرمون رو جلو اون آقا کالسکه اولی بلند کنیم!!!

پسرم رزق و روزی چند تا فرق کوچولو با این چیزا داره:

1) اونو خدا میده نه بابایی و مامانی

2) میشینن تا بهش یدن نه به زور میگیرن

3) وقتی میگیریش نباید غر بزنی

4) رزق و روزی مثله نون و بوقلمو میمونه که بد نیست به ماهم یه چیزایی برسه!!

در ضمن زیاد گوش واینسا برات خوب نیست کار بدیه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان معین
29 مهر 90 11:36
سلام
من همیشه پیگیر مطالب وبلاگتون هستم. خیلی بامزه می نویسید. مرسی


سلام.ممنون از لطفتون.متاسفانه لینک وبلاگ شما ثبت نشده
مامان نفس طلایی
29 مهر 90 17:10
وسعت رزق حلال و با برکت برای بابایی مامانی و مخصوصا رادین جونم
مامان طلا
29 مهر 90 22:58
آخیییییییییییییییییییی چه نی نی بانمکی . میخواد از همین حالا سلیقه به خرج بده
مامان علی
18 آذر 90 11:40
خیلی بامزه می نویسید. الان نزدیک به یه ساعته که توی وبلاگتونم و دارم همه مطالب رو می خونم بعضی پسته رو دوبار دارم می خونم بسکه قشنگ و با احساس و بامزه می نویسید.