رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

سفر بابایی

1390/6/4 13:25
نویسنده : بابا مهدی
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من

حالت خوبه عزیز دلم؟

رادین امروز دو روزه که بابایی رفته سفر و تا فردا شبم نمیاد.رادینم مطمئنم حتی نمیتونی‌ تصور کنی‌ که چقدر دلم برای بابایی تنگ شده.آخه تو که هنوز بابایی رو ندیدی که ببینی‌ چقدر مهربونه مطمئنم تو هم که به دنیا بیای دیگه نمیتونی‌ دوریشو طاقت بیاری البته فکر کنم همین الانشم نمیتونی‌.یک ساعت پیش با بابایی چت کردم، تا صداشو از اونور خط شنیدی شروع کردی به تکون خوردن، اولش باورش برام سخت بود اما بعد گفتم خوب معلومه که پسر گلم صدای باباشو می‌شناسه و دل‌ کوچیکش براش تنگ می‌شه.رادین بابایی فردا تو کنفرانس باید سخنرانی‌ کنه،تو این دو روزم حسابی‌ خسته شده بیا تا امشب با همدیگه براش دعا کنیم که فردا هم مثل همیشه موفق باشه تا خستگی‌ سفر تو تنش نمونه.

از خدا می‌خوام مواظب مهدی من و همهٔ مسافرا باشه و به همهٔ بنده‌هاش شادی‌و‌ موفقیت عطا کنه....آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nini mom
4 شهریور 90 3:15
سلام.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.من رو با اسم my nini*لینک کنید و اگر مایل بودین توی وبلاگم بگین که با چه اسمی لینکتون کنم.
مامان نفس طلایی
4 شهریور 90 23:26
عزیزم انشاالله بابایی موفق باشه و زود زود بیاد پیشت
سحر
5 شهریور 90 16:27
فرناز جونم ایشالا همیشه سالم باشی و با شوهرت روزهای خوبی سپری کنی یه ماچ آبدار واسه رادین گل
مامان قندعسل
5 شهریور 90 16:48
جاشون خالی نباشه