رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

قوانین زندگی

1390/5/25 13:17
نویسنده : بابا مهدی
457 بازدید
اشتراک گذاری

رادین جان از اینجا که شما پسر شدی و بابایی را با خصلت پهلوانی حسادت آشنا کردی گفتم قبل از اینکه زندگیت رو شروع کنی همین الان یه سری شرایط برای زندگی ای بابا پسند برات بذارم تا شاید مورد آرامش روح پدرت گردد:

1) مامان متعلق به بابایی می باشد و هرگونه قربون صدقه، دلسوزی، محبت، عشق و ... به شرطی که به صورت لازم و کافی به بابایی داده شده بود بقیه به رادین تعلق دارد.

2) انواع لوس بازی ها که بابایی توانایی انجامش را ندارد برای شما ممنوع می باشد. 

3) شما  بچه اول مامان نیستی و دومی هستی!!! هر جا که بچه کوچکتر عزیزتر بود بابایی بچه دومیه محسوب میشه!!!

4) لباسات مال خودت من نمی خوام

5) شما هم خودت برو دستشویی

6) اگر مامانی خواست اول شما را ببوسد امکان نداره!!!!

7) لباس ها ی مامانی را من مشخص میکنم

8) شما سمت چپ من میشینی و مامان سمت راستم در هر صورت من وسط!!!

9) هر کسی لباساشا خودش میشوره یا هر دو با هم میندازیم تو ماشین.

10) مامان اول لباسای منو اتو میکنه

11) نصف کمد لباسی شما متعلق به منه!!

12) عیدیا رو با هم نصف میکنیم!! میدونی که عیدیات صدقه سر سیبیلای منه!!

13) هر وقت من اومدم پیشت باید بخندی

14) مامان اول من رو میبره بیرون اگه خواستی تو هم بیا

15) منم کالسکه میخوام!!!

16) لباسای منم باید نو بشن

17) هر  کی خواست تو رو بغل کنه اول باید منو بغل کنه!!

18) اگه تنهایی با مامان رفتید بیرون منم باید باشم

19) اگه مامان خواست دهن شما غذا بذاره من باید گرسنه نباشم.

20) اگه مامان خواست باهات بازی کنه من باید یا خواب باشم یا خسته یا حوصله نداشته باشم.

آخیش یکم خالی شدم. داشتم میترکیدم از این صفت نیکو!!

اصلا وایسا ببینم من کلی گشتم مامانی رو پیدا کردم آقا نیومده میخواد صاحب بشه!!! اگه بدونی من چی کشیدم (تا به مامان بله گفتم عینک). حالا در هر صورت من بابام نیستم که این همه فرق گذاشتنو تحمل کنما!! دوست داری بابا هر شب لولو بشه !!! یا اینکه بزرگ شدی سیگاریت کنه !!! یا ...

رادینم مواظب خودت باش

بابای مظلوم شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
25 مرداد 90 18:39
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه قوانین پدرانه ای
مامان آرین
26 مرداد 90 23:00
سلام خیلی قوانین بامزه ای وضع کردین مطمئن باشین وقتی رادین جون به دنیا بیاد هیچکدومش رعایت نمیشه