رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

سلام جوجو

1390/5/14 13:14
نویسنده : بابا مهدی
405 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی ما خوبه؟؟؟

من که خیلی خسته ام!! سرم درد میکنه از بس رو پروژه ام کار کردم.گفتم بیام یه سری به شما بزنم و برم ا

از مامانی هم که خبری نمیشه!! راستش دلم برا صداش خیلی تنگ شده. فکر کنم الان خوابه تو خونه (خوش به حالش)!!

Smilehaa
هیییس!!! رادین!!! مامان رو بیدار نکنی ها!! گناه داره!!
راستی رادین جان با آهنای مامان چه کار می کنی تو که همیشه مامان با وجود این همه قرص آهنی که مصرف میکنه و آب میو ه هایی که همشون طعم آهن دارند و اسفناج و عدس و ... بازم آهنش کمه!!
نکنه بابایی بساز بفروش باز کردی و زدی تو کار آهن!!!
وای که چقدر دلم برا شما و مامان فرناز تنگ شده یکم دیگه رو این پروژه کار کنم و برم خونه.valentine20 smiley, static smiley, valentine smiley, heart smiley, happy smiley
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)