رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

سلام مامانی سلام بابایی

1390/1/9 12:24
نویسنده : بابا مهدی
2,114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی سلام بابایی:

 

شناختی منو !!! منم نی نی تو. الان من 14 روزمه. اوووووو کلیه که اومدم. دیروز منو دیدی. خوشگل بودم؟ دوسم داشتی؟ من که خیلی دوست دارم. برام شکلات میخری؟ مامان، من بچه خوبیم نگا

 

 

این اولین ناممه به شما و میخوام همش حرف بزنم باشه.!!!!  ببین!!! دالم خباجت میکشم. منتظلم بیام بیلون بغلم کنی:

 

آب بازی کنیم:

 

 

بعدشم تو و بابا هی با من بازی کنید. اااا بابا کجاس؟ چند بار سلم زد و یفت گوشتو بیال جلو <> خیلی مهلبونه منم خیلی دوسش دالم.

 ااااا مامان حسودی نکن تو هم دوس دالم عژیژم.

با املوز فکر کنم  3 ساعت دیگه بلم تو 15 روز، ووووایییی 1 روز دیگه پیل شدم. هنوز معلوم نیست دخملم یا پسمل!!! اخه اینم شد زندگی؟!!!!!!!!!!!!!! این اولین حق منه که بدونم زن میخوام یا شوهل. تازه اگه دخمل باشم میخوام درسما ادامه بدم. خووووب قصد ازدواج ندارم باشه.

 

اصلا ولش کن، به بابا جون و مامان جون ایرانیامم بگید من مراقبت کنن، اخه من جدیدم. نوشابه نمیخوام. بالا پرت نکنن و با من شیلین کاری نکنن. آخه چه منی داره مگه من اسباب بازیم برام بخرید خوب؟؟!!!

به مامان ملیم و مامان گلی سلام مخصوص به بابا لحمت و احمد برسون.

اصبابم خرده چند نکته:

1)      من علوسک نیستم 

2)      محبت نیاز دالم

3)      تا 2 سال شیر میخوام

4)      از او کالسکه خوبا میخوام مخصوصا گروناش

5)      علاقم مارک الیلاسه

6)      سردم نشه گرمم نشه

7)      چه منی داله منو بذالید گوشه خونه و به کالام بخندید مگه من خنده دالم حالا که اینجور شد کلی الان دالم بهتون میخندم

8)      به بابا بگو سرم رفت چقدر باهام حرف میزنی!!! اصلا به تله پاتی اعتقادی نداله مامان کمک مخم شکل نگلفته دود شد.

9)      اصغل کیه؟؟؟؟

10)   به بابایی بگو این اسما چین (همون دو تا اسم) خوبه منم مقابله به مثل کنم؟؟؟ نه خوبه؟؟؟ بگم ؟؟؟ بگم ؟؟؟ ...

11)   فکل هزینه هام باشید بی فکلی خرج نکنید تا به منم بلسه

12)   دلم گریه میخواد. خوب اینجا هل چی گریه میکنم بلوق بلوق میشه حواسم پلت میشه

13)   به اون ایلانیا (مخصوصا اون مامان بابا ها) پلت کردن من با بالا پایین شرق و غرب ممنونه

14)   لباس قشمنگا اماده کنین لباس ندالم پاک ابلوم رفت.

15)   مامانی دلساتا بخون بعد منو نکنی بهونه چلا تست گاف 0 شدم

16)   بابایی کالاتا بکن اخلاجت نکنن مایه ابروریزی من بشی

17)   فک کنم دخملم چون فکم زیادی میجنبه

خب حالا اهدافمو میخوام تشلیه کنم:

 

دوس دالم مثله مامان فرناز آبانی باشم. اه یعنی بازم توضیح بدم (آبان بدنیا بیام دیگه) هم بابا مهدی کمتر خلج میکنه هم منم حال مامانا میگیلم تولدشو میخولم کیکاشو و کادوشا و همشو.

 

بعد که بدنیا اومدم زود زنم یا شوهلم ندید. بذالید خودم انتخاب کنم.

 

یه سفل ببریدم ایران ببینم می پسندم یا نه؟؟؟

 

بعدش بذالیدم مهد از کال و زندگی عقب نیفتم.

 

مدلسمم اماده کنین.

 

به بابا بگو خوب کال کن پول میخوام پوز همکلاسیامو بزنم.

 

علوسیمو با کلاس بگیلید حتی بهتر از مال خودتون باشه؟؟

 

بقیش بعدا باشه؟؟؟

امضا

پسمل یا دخمل بی همتای شما مامان فلناز و بابا مهدی

 

بی اسم

29/3/2011

14 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محيا كوچولو
28 اسفند 90 13:39
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال جديد بهترين سال زندگيتون باشـه!