رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

جشن تولد

1390/9/7 13:41
نویسنده : بابا مهدی
641 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با 8 روز تاخیر یه جشن تولد کوچولو با حضور مامان گلی، عمو ایرج و خاله مرضیه، عمو محمد و خاله الهام و برنا و دخترای همسایه با مامانشون گرفتیم. وای که چه جشنی بود. فقط حیف و صد حیف که فسقلی ما خواب بود بابایی حسرت اینکه رادین چشمای قشنگشو باز کنه و  این همه تزییناتی رو که برا رادین انجام داده بود ببینه، به دلش موند.

خب رادینم دیروز بابایی و مامانی اولین رزمایش تولد شما را برگزار کردند و نقص های خودشون رو برای سالهای بعدی پیدا کردن تا زمانی که شما مردی شدی بتونن اونجوری که دل خودشون راضی میشه برات جشن بگیرن. دیروز دل بابایی یه کوچولو گرفته بود و اونم به خاطر عدم حضور مامان مریم و بابا احمد بود  که تمام ساعات تولد شما، اونا تنهایی و به یاد شما روبروی عکست تک وتنها جشن گرفتند و هر چند دقیقه تماس میگرفتند و حال شما رو میپرسیدن. دیروز یکی از قشنگترین روزای زندگی مامان و بابا بود عزیزم.

اینم چندتا عکس از جشن تولد شما

 

دوست داریم رادینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نگین مامان رادین
6 آذر 90 18:01
تولدش مبارک،ایشاالله جشن تولد صد سالگیش رو بگیرید.
محيا كوچولو
6 آذر 90 18:08
بسلامتي، الحمدالله رادين كوچولو هم كه خوب و سلامت به خونه اومدن. مباركه
یاسمن مامان رادین
6 آذر 90 20:07
مبارکه عزیزم. ایشالا همیشه شاد و سالم باشین.
dp
6 آذر 90 20:10
سلام . ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و دلبند عزیزتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد. منتظرتون هستیم . ما رو هم از نظرات خودتون محروم نکنید .
مامان پویان
6 آذر 90 22:41
تولدت مبارک باشه رادین جون انشالله قدمش براتون خیر باشه ماشاالله چقدر نازه
مامان آرشیدا قند عسل
6 آذر 90 23:50
مبارک مبارک تولدت مبارک هزار ساله بشی و هر سال تولدهای مفصل بگیری اشکال نداره امسال لا لا بودی عوضش سال دیگه نمیذاری مامان وبابا چیزی از تولد یادشون بمونی !!
مامانی وروجک
7 آذر 90 22:41
تولدت مبارک خوشگل خاله انشالله زیر سایه ‍پدر مادرت 120ساله شی


مرسی خاله
مامان تارا و باربد
8 آذر 90 5:11
سلام عزيز دلم تولدت مبارك باشه ايشالا سالهاي سال در كنار پدرو مادر عزيزتسلامت و خندون باشي
مریم مامان پندار
8 آذر 90 16:23
سلام رادین جون به این دنیا خوش اومدی من پندار دوست رادین پسر خاله یاسمنم خوشحال میشم سر بزنی به من لینک کن لطفا من جزو لینکای رادین هستمتوزوبلاگش ببین من با لباس علی اصغر عکس دارم بیا و نظر بده ممنون
مامان راد ین
9 آذر 90 2:52
تولد تولد تولدت مبارک
مامان نفس طلایی
9 آذر 90 14:07
مبارکهههههههههههههههههههه