رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

تشکر و عذرخواهی

1390/6/29 12:43
نویسنده : بابا مهدی
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامان باباهای عزیز و دوست داشتنی

اول از همه تشکر میکنم به خاطر اینکه تو این مدت ما 3 نفر رو تنها نذاشتید و بعد از اون عذرخواهی می کنم از اینکه یه مدتی بود که نتونستیم بیایم وبلاگ رادین و دوستای خوبش!!!

این مدتی که نبودیم مشکلات زیادی برامون پیش اومد که بعدا مفصل براتون حرف میزنیم. الانم هنوز هم با بیمه مشکل داریم و دل و دماغ هیچ کاری برامون نذاشتن. دیروز تا حالا هم نمی دونم چرا از تو خونه نمی شه رفت تو نی نی وبلاگ. الانم این پست رو به سختی و از جای دیگه گذاشتم و سرعت بارگذاری صفحات خیلی پایینه!!! نمی دونم چرا همه چی با هم خراب شده اینجا!!!

بازم ممنون از دوستای خوبمون و امیدوارم عذرخواهی من رو از اینکه نتونستیم بهشون سر بزنیم بپذیرند.

با آرزوی حل شدن مشکلات و سختی های همتون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محيا كوچولو
29 شهریور 90 21:12
واقعا بيشتر بيمه ها رفيق روزهاي كم خرج آدم هستن، البته بجز بيمه من كه برام سنگ تموم گذاشت.
انشالله بيمه شماهم درست ميشه


مرسی، واقعا همینطوره که می فرمایید.
مامان آنیتا
29 شهریور 90 21:27
سلام انشاءالله مشکلات حل می شه


مرسی
مامان سيد کوچولو
30 شهریور 90 9:09
ايشالله روزهاي خوب و خوشي داشته باشين


انشاالله، به سید کوچولو بگو برامون دعا کنه
مامان آرشیدا قند و عسل
30 شهریور 90 9:22
سلام از اینکه مشکل شما و جناب رادین خان حل شده در سلامت بسر میبرید خوشحالم امیدوارم این مدت باقیمانده به خوبی شپری بشه و کاکل زری ما صحیح و سالم بیاد توی بغلتون آرشیدا واسه داداشیش دعا میکنه.


مرسی آرشیدا جون
مامان نفس طلایی
30 شهریور 90 11:13
سلام انشاالله زودی حل میشه الهی همیشه شاااااااااااااااااااااد باشین


انشاالله مشکللات همه حل بشه. زندگی بدون مشکل بی معنی میشه. مرسی
مامان آرین
30 شهریور 90 12:08
یه سوال دارم، اگه ممکنه به وبلاگ آرین برید و نظر بدین


چشم. چه سوالی؟؟
شاهد
29 خرداد 92 23:25
سلام ای فرزند ایرانی که مامردم ایران همیشه سختیها را بخوبی از پس ان برمی ائیم شما وخانمت ورادین فسقلی هرسه ایرانی سخت کوش هستید وباسختیها دست وپنجه نرم میکنید واز خداوند مهربان برای شما آرزوی پیروزی وسر افرازی درکشور المان دارم شاهد


ممنونم شاهد جان