رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

درد و دل های بابایی

1390/5/31 13:23
نویسنده : بابا مهدی
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

اومدم پیشت امروز تا باهات یکم درد و دل کنم. امروز از صبح که بلند شدم یکم حالم درد میکرد. گفتم بیام ببینم از لحاظ روحی در چه وضعی هستم!! فهمیدم از لحاظ احساسات و الهامات درونی (حس ششم) در وضعیت نزولی هستم. یکم باید امروز مراعات خودمو بکنم وگرنه کوچکترین تلنگری ضربه روحی بدی محسوب میشه. مواظب بابا هستی رادین جان؟؟

اینم وضعیت روحی و جسمی و فیزیکی بابا تو این چند روز:

 

خب تو این دیاگرام نشون میده امروز بابایی قدرت تفکر خوبی داره و از وضعیت فیزیکی و جسمی خوبی برخورداره و رو به پیشرفته ولی از لحاظ روحی و حسی با مشکلاتی روبرو هست و این دقیقا چیزیه که من باهاش روبرو هستم. این روش مربوط میشه به ساعت درونی و هر انسانی این ساعت رو در بدن خودش داره.

خب دوست نداشتم یه درد و دل آموزشی داشته باشیم ولی خب چه کنم شد دیگه!!

دوست دارم

بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
31 مرداد 90 16:13
الهی همیشه روح و جسمتون سلامت و شاد باشه