رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

مامانی و تست OGTT

1390/5/28 13:19
نویسنده : بابا مهدی
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر کوچولوی شیطون خودم

بالاخره امروز در آخرین روزهای شش ماهگی و در آستانه هفت ماهگی آقا رادین، مامانی رفت کلینیک  تا خونشو آزمایش کنن  ببینن تحمل گلوکز توی خونش چقدره.

رادین مامان امروز سه بار ازم خون گرفتن و تازه بعد از دوازده ساعت تحمل تشنگی و گرسنگی یه لیوان گنده آب قتد غلیظ بهم دادن که اصلا خوشمزه نبود.تازشم خبر نداری که امروز برا اولین بار بابایی باهام نیومد کلینیکگریهاما خوب مامان مریم پیشم بود تازه منم هر بار که ازم خون می گرفتنhttp://gfx.parstools.com/gifanimations/smilies2/smilies2-parstools-13.gif زنگ می زدم به بابایی و کلی براش ناز می کردم اونم که همیشه خریدارهچشمک

می دونی چیه پسر گلم؟! تو خیلی نی نی خوب و مهربونی هستی آخه از وقتی اومدی تو دل مامانی اصلا اذیت نگردی نه تهوع نه سوزش معده و نه حتی اضافه وزن زیاد ایشالا که جواب آزمایش امروزم منفی باشه و این سیزده هفته هم مثل بقیش خوب بگذره.اما اینو هم بگم که شیطون کوچولوی من این چند ماه حسابی هموگلوبین منو آورده پایین.بابایی می گه پسرم اونجا تجارت آهن راه انداخته.بابایی راست می گه رادینم؟؟؟؟

به هر حال چیزی که مهمه اینه که نی نی گلم سالم و سر حال باشه.

دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 21:03
چه پسر خوبی