رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

مامان اومده,چی چی آورده؟!

1390/5/23 13:16
نویسنده : بابا مهدی
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

خوبی عزیز مامان؟؟؟

اومدم بهت سر بزنم که تنها نمونی؛هرچند که تو تنها نیستی همیشه همراه منی،فکرشو بکن رادین؛ وقتی خوابم،وقتی بیدارم،وقتی غذا می خورم خلاصه اینکه همیشه و همه جا با منی اما خوب وقتی بیای به دنیا حتما همه چیز تغییر می کنه.

می دونی چیه رادین؟؟؟بابایی الان خونه نیست،بابایی با باباییش رفتن بیرون،فکر کنم اگه تو هم بدنیا اومده بودی با خودشون می بردنت آخه جمعشون مردونه بودچشمکالبته ناگفته نمونه که من چقدر غر زدم که راضیشون کنم نرن و روز تعطیلی همه تو خونه دور هم باشیم اما راضی نشدن که نشدن.به هر حال من که دلم خیلی برا بابایی تنگ شده کاشکی زودتر بیان خونه!!!

مواظب خودت باش پسرم اینقدرم تو دل من شیطونی نکن!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ني ني شكلك
23 مرداد 90 15:49
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
ويدا خانومي
24 مرداد 90 3:02
سلام رادين كوچولو
خوبي؟؟؟
فك كنم مادر خانومي وآقاي پدر سرشون شلوخه بايد صبر كنم تا خودت بياي جوابمو بدي
ولي آخه هنوز خيلي مونده


قبل از هر چیز رادین و ما از شما ویدا خانم عزیز که همیشه به رادین سر میزنید تشکر میکنیم. و این باعث خوشحالی ما است.
در مورد سئوالتون ما فکر کردیم که پاسخ دادیم بهش!!! واقعا متاسفم اگه جاییش بی پاسخ مونده و لطفا اگه سئوالی بی پاسخ مونده ممنون میشم دوباره بپرسید.