رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

مادر خانمی ردیابی شد!!!

1390/4/31 12:57
نویسنده : بابا مهدی
441 بازدید
اشتراک گذاری

رادین بابایی مامانی رو پیداش کردم یه کوچولو پیام ازش دیدم گفتم برا اینکه برامون عقده نشه خودم اینا یه پستش کنم

"من اومدم!!!!

یه سلام تپل مپل به آقا مهدی گل و رادین خان بلبل

نه مثل اینکه کم کم من باید از تبانی کردنای شما پدر و پسر بترسم و یه فکری به حال خودم بکنم.

این از آقای پدر که اومده خونه انگار که نه انگار اونم از آقای پسر که امروز منو لگد بارون کرده

باید خدمت آقای پدر مهربون عرض کنم که من سر قولم هستم الانم اومدم اینجا یه پست بذارم که متاسفانه هر کاری کردم نتونستم وارد قسمت تنظیمات بشم.

رادین مامان چیکار کردی که smart security سرور وبلاگتو تروجان شناسایی می کنه؟؟؟؟حالا باید صبر کنم که آقای پدر مهربون بیاد درستش کنه

خب دیگه منم کم کم برم به بقیه درسام برسم

دوستون دارم پدر و پسر دوست داشتنی من
"

مامانی خوبمون مرسی به خاطر وقتی که برا ما پدر و پسر گذاشتید

بازم به ما سر بزنید که شاکی نشیم باشه

ما دو تا هم شما را عاشقیم  و دوست میورزیم  

منتظر نوشته هاتون هستیم خانمی

بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)