رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

سفر آقا رادین به Wismar

1391/3/26 16:43
نویسنده : بابا مهدی
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بامرام

آخه این درسته!!؟؟!! حالا ما یه گله ازت کردیم، ولمون کردی و تنهامون گذاشتی؟

نمیگی آخه بابایی بدون مامانی و شما این ١٦ روز رو چطور بگذرونه!!!؟؟؟

آخه من که هنوز شما به مقصد نرسیده دلم براتون تنگ شده!!! چکار کنم با بقیش؟؟

من که تنها دلخوشیم شما بودید. حالا باید ١٦ روز رو یه جوری تحمل کنم.

خوب مامانی هم الان کلی استرس داره!! آقا رادین تو مرد منی ازت میخوام مراقب مامانی باشی. سعی کن به مامانی کمک کنی تا بتونه این دوره کلاساشا با موفقیت بگذرونه و با کارنامه قبولی برگرده. من که خیلی بهش امید دارم البته اگه شما بذاری!!!

فرنازم میدونم تو هم الان همین حس رو داری. ولی لازمه موفقیت سختی کشیدنه. من همیشه شاهد تلاشهای تو برای موفقیتت بودم و برای اون ها ارزش زیادی قائلم. امیدوارم با دست پر پیشم برگردی و جواب تمام تلاش های شبانه روزیت را بگیری تا من هم بتونم با ارامش بیشتری ادامه بدم.

بی صبرانه منتظر اتفاقات شیرینی هستم و همه جوره حمایتت میکنم.

پناهت

مهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تارا و باربد
27 خرداد 91 8:37
فرناز جان امیدوارم همیشه موفق باشی رادین کوچولو هم حتما به مامیش کمک می کنه تا راحت درسا رو بگذرونه
پریسا مامان رادین
27 خرداد 91 11:04
سلام . سفر بی خطر انشالله به سلامتی برمیگردید پیش رادین عزیز. شاد باشید.
مامان رهام
27 خرداد 91 12:26
فرناز جون موفق باشي عزيزم.آرزومند آرزوهاي سبزتان.مراقب خودتون باشيد
مامان آریانا
28 خرداد 91 8:54
بابایی نگران نباش انشالله هر 2 شون زود زود و با خبرای خوب میان پیشتون
راستی ما خیلی وقته شما رو لینک کردیم البته با اجازه... خوشحال میشیم شما هم مارو لینک کنید


سلام چشم حتما باعث افتخاره
مامان آرشیدا قند عسل
28 خرداد 91 9:34
موفق باشی مامان فرناز.
مامان مبینا
28 خرداد 91 20:12
چه پسملی،چقدر بابایی رو دوست داره این پسمل.خوش بحال بابایی. 16 روز که چیزی نیست چشم بهم بزنید تموم میشه ما هم برای موفقیتتون دعا میکنیم
مامان مبینا
28 خرداد 91 20:13
راستی من لینکتون کردم


ممنون خاله جون
مامان رهام
30 خرداد 91 10:51
به به به چه عكساي خوجلي
خاله جون احمد
4 تیر 91 10:03
فرناز جون امیدوارم همیشه موفق باشی



مرسی خاله جون
مامان دانیال
15 تیر 92 17:36
سلام عزیزم .خدا کوچولوتو حفظ کنه براش اسفند دود کن خاله بيا پيشمون!! °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## دانیال کوچولو توی جشنواره نی نی ها شرکت کرده و به رایتون نیاز داره فقط یک sms کوچولو لطفا 250 رو به شماره 20008080200 بفرستید یک دنیا ممنون