رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

یک سالگی

1391/9/7 21:31
نویسنده : بابا مهدی
1,551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

بالاخره این مامانی پر مشغله بعد از ۱۰ روز که از تولدت می‌گذره در حالی‌ که تورو با بابایی فرستاده ددر فرصت کرده تا بیاد و یه کم از این یک سالی‌ که گذشت و جشن تولدت بگه.

من هنوز‌م هاج و واج موندم که این یک سال چطوری گذشت.این یعنی‌ اینکه خیلی‌ خوش گذشت.این یک سالی‌ که من و بابایی با تو بودیم شاید قشنگترین سال همه عمرمون بود.تو هر روز بزرگ و بزرگتر شدی و کارهای جدید یاد گرفتی‌ و ما لذت بردیم از همهٔ این لحظه‌ها.خدایا به خاطر این هدیه بهشتی‌ هر روز و هر لحظه شکرگزارتیم.خودت مراقبش باش که بی‌ تو ما هیچیم.

پسر گلم در آستانه‌ ۱ سالگی ما رو با دندونای آسیابیش شگفت زده کرد و حالا ۱۱ تا دندون داره که  ۳ تاش آسیابیه و البته زجر بسیار کشید برای دراوردنشون اما مثل همیشه صبور بود!!!

شدیدا در حل تلاش برای راه رفتنه و در حال حاضر با کمک مبل و صندلی‌ و دیوار و بقیهٔ وسایل خونه گلیم خودشو از آب میکشه و به هر کجا که بخواد میره.

بازی‌ جدید این روزهاش پنهان کردن چیزای مختلف تو جاهای مختلفه و هر روز باید وسایل خونه رو از زیر مبل و توی سطل زباله و سبد اسباب بازی‌ و... پیدا کنیم وقتی‌ هم که میپرسیم رادین جان مثلا کنترل تلویزیون کوو؟ اول یه خنده‌ی از روی شیطنت تحویلمون میده و بعد خودشو می‌زنه به اون راهو‌ میره و ما همینجوری ۳ روز دنبال کنترل میگردیم و آخر سر که نا امید از همه جا به این نتیجه میرسیم که حتما توی سطل بوده و با آشغالا رفته یهو از توی کیف وسایل آقا رادین پیداش می‌کنیم.

شیطنت هاش به حد اعلا رسیده و من نمیدونم از این بیشتر هم خواهد شد آیا؟؟؟

و اما جشن تولد

این تولد اولین تجربه من و بابایی در برگزاری یه جشن اونم تنهای تنها بود.حدود ۲۰ نفر از دوستانمون مهمون ما بودند و ما کم و بیش مجبور بودیم تمام کارها رو به تنهایی‌ انجام بدیم.بابایی مأمور خرید و تزئینات سالن بود و من مسئول تهیه کیک و شام و...

تقریبا از یکی‌ دو هفته قبل درگیر بودیم و خدا رو شکر همه چیز خوب پیش رفت.صبح روز تولد هم ۲تا از دوستای‌ خوبمون اومدن و حسابی‌ بهمون کمک کردن

یه عالمه عکس دارم از تولد و آتلیه و کلا این روزهای رادین که البته کم کردن حجمشون زمان میبره اما قول میدم توی چند روز آینده با یه پست پر از عکس دوباره آپ کنم

 

 تا بعد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان خانوم
7 آذر 91 22:57
تولدت مبارک دوست خوب من از طرف امیر علی
مریم مامان عسل
8 آذر 91 13:39
سلام فرناز جون وای الهی من فدای اون تریپ خوشگلش بشم غش کردم واسه این عکسش! چقدر بزرگ شدی گلم. هزار ماشالله. هر روز میومدم خبری از پست جدید نبود. ماشالله به این همه زرنگیش! ببین دو تا ادم بزرگو سر کار میذاره با این بازیهاش! بی صبرانه منتظر پست بعدی هستممممممممممممم روزی 10 با میام.
مریم مامان عسل
8 آذر 91 13:41
راستییییییییییییییییییییی رادین پروژه دندونا تموم داره میشه خاله؟ عسل هنوز فقط سه تا دندون جلو داره اونوقت شما به سلامتی میخوای پروژه چهار تا دندون عقلو شروع کنی عزیزم؟؟
محيا كوچولو
9 آذر 91 0:01
اهه كي يكسالت شد؟ مبارك باشه ايشالله 1000 سال زنده باشي
مامان آرشیدا قند عسل
9 آذر 91 8:25
تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک رادین عسلی سالیان سال به خوشی و سعادت و زیر سایه پدر و مادر زندگی کنی بی صبرالنه منتظر عکسهای قشنگت هستیم.
مامان تارا و باربد
9 آذر 91 11:00
تولدت دوباره مبارک عزیزم امیدوارم همیشه خوش و خندون کنار هم باشید رادین کوچولو لطفا زیاد ریخت و پاش نکن
مامان طلا
9 آذر 91 16:39
تولدت مبارک گل پسر انشاله صد و بیست ساله بشی ما چشم به راه عکساتیم دیر نکنی هااااااااااا
مامانی وروجک
10 آذر 91 21:22
سلام عزیییییییییییییییزم.دلم برای این شاه پسر شیطون یه کوچکولو شده بود.بووووووووووووووووووووس. تولدت هم مبارک.امیدوارم همیشه شاد و خرسن و سلامت باشین دوست گلم!
مامانی وروجک
10 آذر 91 21:25
الهیییییییییی دندونای اسیاب؟حتما خیلی سخت بوده!پیر شی جوووووووووون.افرین به تو که صبوری.
سمانه مامان آوا
12 آذر 91 11:41
مبارک باشه رادین عزیز....ایشالا تولد 120 سالگیت....زودی عکسای تولدتو بزار تا ببینیمو لذت ببریم....
قند عسل
13 آذر 91 0:08
به نام همان که پدر ومادرت را با امدنت درجمعشان رنگ وبوی تازه ای داد ودرود برحضرت محمد(ص) وال او که همیشه پشتبان ونگهدار شما وبابا ومامانت باشد اقارادین امیدوارم روزی برسه که جواب این همه محبتهای پدر ومادر عزیزت را باان کارهاو خندهای قشنگت بدهی ومایه سر افرازی انها شوی وهمیشه شاد وخندان باشی باان عکس قشنگ وزیبائی که گرفته ای


مرسی خاله جون.چشم
مامان طلا
14 آذر 91 12:01
واسه اولین تولد پسلی چی بخریم ؟ تو رو خدا ایده بدین . مردم از بس فکر کردم!
مامان رهام
21 آذر 91 11:31
تولدتولد تولدت مبارک الهی که صد ساله شی نه 120ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشی
مامان یسنا.
22 آذر 91 16:49
ای جونم 1سالگیت مبارک گلم.
مامانی روژینا
30 آذر 91 14:33
تولدت مبارک اقا پسر ایشالا که 100ساله بشی عزیزم
منا مامان یسنا
6 دی 91 16:16
تولدت مبارک.به قول یسنا عااااااااااااشقتم
مامان نفس طلایی
3 بهمن 91 14:15
سلام عزیزم مبارک ها باشه... انشالله دامادش کنی .... چقدر زود گذشت