رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

صحبت های من با فسقلیم

آموزش تجربیات زندگی به رادین

1391/3/30 17:10
نویسنده : بابا مهدی
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

به به به بازم آقا رادین

خوبی پسرم!!

میدونی این دنیا زیادم پیچیده نیست و با یه تمرکز کوچولو می تونی بفهمی یه سری چیزاس که هی تکرار میشن میگی نه؟؟!!؟؟ خودت تجربه کن!!

مثلا  یه سری سوالای مشابه که همه ازت تو سنین مختلف میپرسن ایناس!! حسابی خودت را برای یه جواب خوب آماده کن که سوالا لو رفت!!!

1) وقتی زبون باز میکنی و کودک محسوب میشی!!! "مامان رو بیشتر دوست داری یا بابا رو؟؟؟ چشمکساکت"

2) مدرسه برو که شدی خودتو برا این سوال آماده کن!!! "معدلت چند شد پسر خوب؟؟؟ یولنیشخند"

3) در نوجوانی ازت پرسیده میشه!!! "بزرگ شدی میخوای چه کاره بشی؟؟؟ خیال باطل"

4) اگه دانشجو شدی همیشه با این سوال روبرو میشی!!! "درست کی تموم میشه؟؟؟ ابرو"

5) اگه سرباز شدی "چند ماه خدمتی؟؟؟ متفکر"

6) بعد از درس "چرا ازدواج نمیکنی؟؟؟ سوال"

7) بعد از ازدواج "چرا بچه دار نمیشی؟؟؟ ابله"

8) بعد از بچه "این بچه قیافش به کی رفته؟؟؟!!!؟؟ قهقهه"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرشیدا قند عسل
30 خرداد 91 17:51
عیییییییینننننننننننن واقعیته
بابای ملیسا
30 خرداد 91 18:52
عرض سلام و ادب و احترام دارم حضورتون . وبلاگ ملیسا دخترم ، با موضوع نه ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشیم اگر با حضورتون کلبه مجازی ما رو منور کنید و خوشحالتتر اینکه نظاره گر عکسهای ملیسا بوده و با گذاشتن یک نظر هر چند کوتاه که نشانه ای از محبت عمیق و طولانی به دخترمون داره ، یه خاطره قشنگ دیگه براش رقم بزنید . منتظر قدمهای پر مهر و محبتتون هستیم .
فاطمه
30 خرداد 91 19:13
سلام، شما جهرمی هستید؟
توی اولین صفحه وبتون دیدم. خیلی خوشحال شدم که یه همشهری پیدا کردم. منم توی غربتم البته نزدیکتر از شما به جهرم. شما الان کجایید؟ به وبلاگ منم سر بزنید . من منتظر نی نیم هستم که تا 5 ماه دیگه میاد پیشم.


سلام
بله من خودم جهرمی هستم. از اشناییتون خوشبختم. نا الان المان زندگی میکنیم.
مامان تارا و باربد
31 خرداد 91 10:19
زندگی تکرار تکرار است
مامان طلا
1 تیر 91 9:20
آره خاله مامانت راست میگن از وقتی به حرف زدن بیفتی همیشه مردم یه سئوال کلیشه ای جور میکنن که ازت بپرسن . مهم اینه که تو یاد بگیری چطوری بپیچونیشون
محيا كوچولو
4 تیر 91 0:17
سلام ميبنيم كه دوباره وبتون فعال شده بسلامتي ايشالله ديگه غيبتاي طولاني نكنيد سوالاي بعدي چي شد پس؟
خاله جون احمد
4 تیر 91 9:59
واقعا گل گفتید
مامان آرشیدا قند عسل
6 تیر 91 12:50
اومدم حال گل پسرمونو بپرسم


مرسی خاله جون من خوب خوبم.
محيا كوچولو
10 تیر 91 17:31
سلام خاله جوني! ممنون از اينكه به ياد من بوديد و تولد منو تبريك گفتين! ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد دوستتون دارم. محيا كوچولو عكسهاي مسافرت و يه فيلم جديد هم براتون آماده كردم!
مریم مامان عسل
11 تیر 91 17:23
رادییییییین
دلم برات تنگ شده.
زود بیا


منم دلم خیلی برات تنگ شده خاله مریم.عسل چطوره؟
نگین مامان رادین
14 تیر 91 19:24
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
رضوان مامان رادین
22 تیر 91 22:05
واقعا حرف دلمون زدی.باید رادین ما هم خودشو واسه این سوال جوابها آماده کنه
رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 20:36
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون رادین عزیز عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان طلا
25 تیر 91 13:54
راااااااااااااااااااادیییییییییییییییییییییییییییین کجاااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی؟


همین جااااااااا خاله جون
خاله جون احمد
27 تیر 91 9:57
فرشته ی مهربون
21 مرداد 91 15:41
سلام. به صورت اتفاقی سز از سایتتون در آوردم. من دخترعموی سپهرم و از لینکای سایتش اومدم اینجا. یه سوال به آخرش باید اضافه کرد که دیگه مردم واقعا روشون نمیشه بپرسن. واون اینه که با عرض شرمندگی و دور از جون شما و کوپولوی نازتون، کی میمیری؟
مامانی روژینا
9 شهریور 91 18:05
سلام .واقعا که حرف تون حقیقت داره خیلی جالب بود